Gå til innhold

Noen her som har mistet et søsken?

Anbefalte innlegg

Det er nesten 3 måneder siden jeg mistet et søsken.
Hverdagen har tatt meg igjen.
Unger, jobb, hjem, husdyr +++
Men så er det disse småtingene, de småtingene som vekker opp minner.
Disse små tingene som får meg til å bryte sammen.
Minnene og savnet vil alltid være der, men når vil jeg slutte å bryte totalt sammen?
Hvor lang tid brukte dere?

Anonymkode: c9e09...813

Fortsetter under...

Ja. I fjor døde broren min brått. Savner han hver dag, men ikke like intenst som da det nettopp hadde skjedd. Fremdeles kan jeg tenke «å, nå er det lenge siden jeg har sett Nils. Kanskje jeg skal stikke innom han?» Og så kommer jeg på at nei, det går jo ikke….

Anonymkode: 048ba...769

Søsteren min døde brått i 2019. Det er fortsatt vanskelig i perioder. For det meste går det greit. Jeg var 12 år eldre enn henne, hun satt i rullestol, så hun var avhengig av hjelp fra søsken selv om hun bodde hjemme. Det dukker plutselig opp ting hvor jeg tenker «dette skulle Susanne ha sett», og så de helvetes minnene på Facebook…. Det tok meg nesten et halvt år å slutte å nesten ringe henne. Det tok meg over et år å slutte å tenke på det hver dag. Det er fortsatt sanger jeg ikke kan høre, ting jeg ikke kan gjøre, steder jeg ikke kan besøke osv iten at det kommer en tåre eller ti. Men jeg har gått videre, jeg har ikke stoppet opp. Det er bare det at jeg stadig blir minnet om at hun eksisterte. Det er både irriterende, frustrerende, trist og vakkert. Det er en Berg og dalbane av følelser i lang tid.

Anonymkode: e6dcd...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...