Gå til innhold

Eit lite plantespørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er lettere å holde liv i og kan vokse seg større om du potter den om og gir den litt gjødsel, men du kan godt sette den som den er rett i ei potte uten hull. Om den skal stå ute må du passe på så den ikke blir stående i vann etter regnvær. Svært få planter liker å stå med føttene i vann. Jeg ville ikke planta den i ei potte uten hull. 

Himmel og hav skrev (10 minutter siden):

Den er lettere å holde liv i og kan vokse seg større om du potter den om og gir den litt gjødsel, men du kan godt sette den som den er rett i ei potte uten hull. Om den skal stå ute må du passe på så den ikke blir stående i vann etter regnvær. Svært få planter liker å stå med føttene i vann. Jeg ville ikke planta den i ei potte uten hull. 

Tenker at om den står i den på bildet slik at vannet renner ut av den potta og ned i ei stor og "fin" potte som det ikke er hull i?🤷 Evt må den stå slik den står nå til ut i neste veke når jeg kan få handla ei potte. HI

Anonymkode: efb43...3c0

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Tenker at om den står i den på bildet slik at vannet renner ut av den potta og ned i ei stor og "fin" potte som det ikke er hull i?🤷 Evt må den stå slik den står nå til ut i neste veke når jeg kan få handla ei potte. HI

Anonymkode: efb43...3c0

Det går fint. Bare pass på at den store, fine ikke blir full av vann om det regner ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...