Gå til innhold

Jeg føler meg feit. Familien min syns jeg er feit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mens menn sier at jeg er deilig. 

Jeg trodde menn likte slanke ??

Anonymkode: 6f4fe...126

Jeg trodde menn likte brunetter?!? Hvorfor finnes det da menn som er sammen med kvinner med andre hårfarger?!?!?!? 

Anonymkode: 0c5a7...33d

Det er da mange menn som tenner på overvektige kvinner...

Over 50% av befolkningen er overvektig i Norge, tror du ingen av dem har sex?

Overvekt er helseskadelig, men det betyr ikke at man ikke har sex.

Anonymkode: add2e...ce6

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Mens menn sier at jeg er deilig. 

Jeg trodde menn likte slanke ??

Mylig det kommer som et sjokk, men folk har forskjellige preferanser.

Anonymkode: 4b4dc...694

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Mange rare menn som liker feite damer

Anonymkode: 835b7...608

Feil! Mange normale menn som faller for damen for det mennesket hun er, og ikke bare ser på kroppen. Og så er det mange enkle menn som kun ser på kroppen, og det er ikke ett kvalitetsstempel for mannen.

Anonymkode: e65d1...5de

Det er mannen din som elsker og begjærer deg. Hva andre mener er revnende likegyldig. 

Men om du selv ikke trives med kroppen din, så kan du jo ta tak. Men ikke på grunn av hva andre mener. 

Anonymkode: 8a34a...ea6

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Mange rare menn som liker feite damer

Mannen min liker ikke feite damer spesielt godt. Men han liker meg. Han likte meg da jeg var 20 år og 60 kg, og han liker meg nå når jeg er 50 år og 90 kg. Tenk det❤️

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Mannen min liker ikke feite damer spesielt godt. Men han liker meg. Han likte meg da jeg var 20 år og 60 kg, og han liker meg nå når jeg er 50 år og 90 kg. Tenk det❤️

Ja da liker han feite damer

Annonse

Feil! Mange normale menn som faller for damen for det mennesket hun er, og ikke bare ser på kroppen. Og så er det mange enkle menn som kun ser på kroppen, og det er ikke ett kvalitetsstempel for mannen.

Anonymkode: e65d1...5de

Well said!

Anonymkode: fcba1...854

Kjære deg, hvis du har lyst til å gå ned i vekt, gjør noe med det! Begynn med museskritt. Se på kostholdet ditt. Les deg opp om kalorier og hvilke matvarer som inneholder hva. Lurt å gå for gode proteinkilder. Lag en diett som er levelig, sunn god, mettende mat og ikke for ofte. Les gjerne om spisevindu og gå 3-4 timer mellom måltider. Beveg deg mer i hverdagen, gå tur, sykle osv. Begynn med lett styrketrening. Tusen videoer på nettet gir deg info. Jeg lover deg at vekta vil gå nedover. 

Prøv å sett pris på deg selv og kroppen din uansett hvordan du ser ut. Å akseptere hvordan stå er er en nøkkel for å komme videre. "DET ER SOM DET ER" er mitt mantra. Jobb ut fra det og ikke gap over for mye med en gang (altså ikke sett deg ultrahårete mål, da sprekker du trolig)

Lykke lykke til!

Anonymkode: e384c...934

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er da mange menn som tenner på overvektige kvinner...

Over 50% av befolkningen er overvektig i Norge, tror du ingen av dem har sex?

Overvekt er helseskadelig, men det betyr ikke at man ikke har sex.

Anonymkode: add2e...ce6

Overvekt er ikke helseskadelig. Fedme er helseskadelig. 

Anonymkode: 9c69c...629

Jeg merker i allefall selv at etter jeg gikk ned fra 68 kg til 60 kg ser kroppen min mye bedre ut, jeg føler meg mye bedre og mer vel i klærne mine, og får mer positiv oppmerksomhet og flere komplimenter fra andre.

Hyggelig å høre at andre føler på det samme (føler seg bra og får positiv oppmerksomhet) til tross for høy vekt :)

Anonymkode: 5c501...a33

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er mannen din som elsker og begjærer deg. Hva andre mener er revnende likegyldig. 

Men om du selv ikke trives med kroppen din, så kan du jo ta tak. Men ikke på grunn av hva andre mener. 

Mannen min?  Jeg er singel. Og mange menn sier at jeg er deilig ! De vil ha sex med meg.

Hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min?  Jeg er singel. Og mange menn sier at jeg er deilig ! De vil ha sex med meg.

Hi

Uff! Det var virkelig leit å høre. Føler med deg. ❤️ 

Anonymkode: 5578f...fb4

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hi

Det er du som har sex med den gifte mannen ja

Anonymkode: 4b4dc...694

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg også liker mannen min selv om han har gått opp 20-30 kilo, men jeg synes jo han var langt mer attraktiv uten stor mage og dobbelthake. 

Anonymkode: 2b14c...557

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg også liker mannen min selv om han har gått opp 20-30 kilo, men jeg synes jo han var langt mer attraktiv uten stor mage og dobbelthake. 

Og poenget ditt er? 

Og poenget ditt er? 

At man ikke nødvendigvis foretrekker å ha sex med feite folk selv om man har sex med feite folk.

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

At man ikke nødvendigvis foretrekker å ha sex med feite folk selv om man har sex med feite folk.

Det er faktisk nøyaktig det jeg skrev…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...