Gå til innhold

Da er helgen her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knapt registrert at det er helg. Været har vært stusselig i dag, men det er meldt fint resten av helgen. I dag har vi vært på kafé med en venninne, i morgen får vi besøk på dagen og så skal vi på middagsbesøk på kvelden. På søndag får vi besøk av broren min. 

Anonymkode: 0a314...423

Annonse

Her e det meldt fint vær,så  må nok en tur ut imorgen. Eldste ligger over hos søskenbarn sitt, yngste og jeg starta helga med xboxkveld. 

Imorgen blir det ol finale i håndball før jeg skal møte noen venner på restaurant.  Søndag er det meldt litt dårligere vær så vi får se hva vi gjør.

Anonymkode: 39a98...a93

Hjemme alene, så planen min er å gjøre minst mulig fornuftig. Veldig sjelent jeg er helt alene, så denne helgen skal nyyyyyyytes! 
Hva jeg ender opp med å ha gjort er noe helt annet, men det åikke ha en eneste plan, føle en må gjøre ditten og datten er ekstremt deilig. Nå klarer jeg å overse alt jeg burde ha gjort når jeg egentlig har tid, noe som har tatt lang tid å klare. 

Anonymkode: 2b613...7f7

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jobbehelg. Kveld i kveld og langvakter 12.5 timer i morgon og søndag. I morgon fyller jeg 40 år. På søndag kommer ungene tilbake etter å ha vært fire uker hos faren 🎉

Anonymkode: f83f5...c8a

Gratulere med 40 års dagen 🌺

Anonymkode: 45933...9db

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jobbehelg. Kveld i kveld og langvakter 12.5 timer i morgon og søndag. I morgon fyller jeg 40 år. På søndag kommer ungene tilbake etter å ha vært fire uker hos faren 🎉

Anonymkode: f83f5...c8a

Gratulerer med dagen! Kjipt med langvakt på en sånn dag, håper kollegene dine feirer deg!

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sovet til 15. ikke gjort noe og har ingen planer. Kjøpt noen nye enheter å smake på. Regnvær. 

Hvorfor fortsetter du å drikke når du vet at det bare gjør deg mer trist?

Anonymkode: 8d473...a7c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sovet til 15. ikke gjort noe og har ingen planer. Kjøpt noen nye enheter å smake på. Regnvær. 

Gå ut. Gå en tur og lukt på regnet. Dra det triste huet ut av navlen og gjør noe positivt. Hør musikk, Gå i parken, kos deg. Blås i å tro du kan drikke deg fra tristesse. Du lager ditt eget liv, det er kun ditt ansvar å fylle det.

Anonymkode: 5a5a7...053

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er det nå jeg skal lage et raserianfall siden du ikke svarer på mitt spørsmål, og dermed ikke bryr deg noe om meg?

Anonymkode: 59ad7...d55

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er det nå jeg skal lage et raserianfall siden du ikke svarer på mitt spørsmål, og dermed ikke bryr deg noe om meg?

Anonymkode: 59ad7...d55

Jeg ser etter spm her, men finner ingen på d55? 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Gå ut. Gå en tur og lukt på regnet. Dra det triste huet ut av navlen og gjør noe positivt. Hør musikk, Gå i parken, kos deg. Blås i å tro du kan drikke deg fra tristesse. Du lager ditt eget liv, det er kun ditt ansvar å fylle det.

Anonymkode: 5a5a7...053

Du har rett.,Har du noen kjekke planer i helgen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...