Gå til innhold

Da er helgen her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er været? Og hvordan skal den brukes? 

Anonymkode: 45933...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sol 🌞

I morgen skal gubben på sjøen med kompiser, jeg i skogen med bikkja og ungene møte venner.

Søndag blir det nok en tur til mamma, ungene trenger noen vafler hos bestemor.

Anonymkode: 87432...47e

Skrevet

Jeg har fått akutt lumbago. Så Ibux, Paracet og ut for å gå i drittværet. Så hipp hipp hurra!

Anonymkode: 41836...1dd

Skrevet

Regn, tordenvær og 12 grader. Så den skal tilbringes inne kun med nødvendig lufting av hunden. Deilig med helt fred etter en travel førsteuke på jobb etter ferien. 

Anonymkode: 8d473...a7c

Skrevet

Knapt registrert at det er helg. Været har vært stusselig i dag, men det er meldt fint resten av helgen. I dag har vi vært på kafé med en venninne, i morgen får vi besøk på dagen og så skal vi på middagsbesøk på kvelden. På søndag får vi besøk av broren min. 

Anonymkode: 0a314...423

Skrevet

Rolig helg her. Sønn skal avgårde med Hvite busser til Polen og Tyskland i morgen, og vi skal drikke vin hos naboen. Søndag er planløs foreløpig.

Anonymkode: 5d2b4...480

Skrevet

Meldt fint vær. Skal låne henger av naboen og kjøre vekk hageavfall og så skal jeg se OL om kvelden. Om det er tid og lyst til overs så skal jeg se om jeg tar en tyr i skogen og se etter kantareller. 

Anonymkode: 9172f...25e

Skrevet

Rydde og pusle i Hagen, filmkveld med datteren min, bursdag og familielag på søndag. Helt nydelig!

Anonymkode: 4eb3c...3e0

Skrevet

Her e det meldt fint vær,så  må nok en tur ut imorgen. Eldste ligger over hos søskenbarn sitt, yngste og jeg starta helga med xboxkveld. 

Imorgen blir det ol finale i håndball før jeg skal møte noen venner på restaurant.  Søndag er det meldt litt dårligere vær så vi får se hva vi gjør.

Anonymkode: 39a98...a93

Skrevet

Det er meldt dårlig vær og jeg begynner på jobb til uken så jeg skal bake og lage mat til  fryseren så vi har noen lette middager fremover når de travle hverdagene kommer. Så blir det pizza og henting og kjøring  av ungdommer, tenker jeg.

Skrevet

Dårlig vær her, regn, lyn og torden… men skal uansett jobbe i helgen

Anonymkode: d9735...398

Skrevet

Hjemme alene, så planen min er å gjøre minst mulig fornuftig. Veldig sjelent jeg er helt alene, så denne helgen skal nyyyyyyytes! 
Hva jeg ender opp med å ha gjort er noe helt annet, men det åikke ha en eneste plan, føle en må gjøre ditten og datten er ekstremt deilig. Nå klarer jeg å overse alt jeg burde ha gjort når jeg egentlig har tid, noe som har tatt lang tid å klare. 

Anonymkode: 2b613...7f7

Skrevet

Jobbehelg. Kveld i kveld og langvakter 12.5 timer i morgon og søndag. I morgon fyller jeg 40 år. På søndag kommer ungene tilbake etter å ha vært fire uker hos faren 🎉

Anonymkode: f83f5...c8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jobbehelg. Kveld i kveld og langvakter 12.5 timer i morgon og søndag. I morgon fyller jeg 40 år. På søndag kommer ungene tilbake etter å ha vært fire uker hos faren 🎉

Gratulere med 40 års dagen 🌺

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått akutt lumbago. Så Ibux, Paracet og ut for å gå i drittværet. Så hipp hipp hurra!

Anonymkode: 41836...1dd

God bedring 🌺

Skrevet

Prøve jobbe. Så mye henger over meg med frister denne måneden og jeg har vært syk i over en uke. Har null energi men er så stressa for alt jeg må gjøre. 

Anonymkode: c0bad...2f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Gratulerer med dagen! Kjipt med langvakt på en sånn dag, håper kollegene dine feirer deg!

Skrevet

Sovet til 15. ikke gjort noe og har ingen planer. Kjøpt noen nye enheter å smake på. Regnvær. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sovet til 15. ikke gjort noe og har ingen planer. Kjøpt noen nye enheter å smake på. Regnvær. 

Hvorfor fortsetter du å drikke når du vet at det bare gjør deg mer trist?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gå ut. Gå en tur og lukt på regnet. Dra det triste huet ut av navlen og gjør noe positivt. Hør musikk, Gå i parken, kos deg. Blås i å tro du kan drikke deg fra tristesse. Du lager ditt eget liv, det er kun ditt ansvar å fylle det.

Anonymkode: 5a5a7...053

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er det nå jeg skal lage et raserianfall siden du ikke svarer på mitt spørsmål, og dermed ikke bryr deg noe om meg?

Anonymkode: 59ad7...d55

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er det nå jeg skal lage et raserianfall siden du ikke svarer på mitt spørsmål, og dermed ikke bryr deg noe om meg?

Jeg ser etter spm her, men finner ingen på d55? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Gå ut. Gå en tur og lukt på regnet. Dra det triste huet ut av navlen og gjør noe positivt. Hør musikk, Gå i parken, kos deg. Blås i å tro du kan drikke deg fra tristesse. Du lager ditt eget liv, det er kun ditt ansvar å fylle det.

Anonymkode: 5a5a7...053

Du har rett.,Har du noen kjekke planer i helgen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du å drikke når du vet at det bare gjør deg mer trist?

Godt med avslappende helg ette første uke i jobb. Nyt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ser etter spm her, men finner ingen på d55? 

Feil tråd av dine, sånn går det når alle går på samme viset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...