Gå til innhold

Hva koster dere på dere av luksus?

Anbefalte innlegg

Jeg går til frisøren når jeg må farge ettervekst og klippe det. Kanskje hver tredje måned. Så styler jeg bryna mine på salong. Unner meg litt klær innimellom, men det jeg handler er nesten alltid på salg. 

Hva bruker dere pengene deres på utenom det faste og nødvendige? 

Anonymkode: f7800...aa9

Fortsetter under...

Ikke noe egentlig. Farger og klipper hår selv. Kjøper sokker et par ganger i året og noe billige klær en gang annenhvert år. Men det er nødvendig. Kjøper kremer på butikker som normal eller på salg andre steder. Har ikke råd til mer

Anonymkode: 84e10...0df

Det jeg bruker mest penger på er nok reiser. Deretter kommer Botox, gode hudpleieprodukter, negler, vesker og bøker ☺️ Klær og sko tenker jeg ikke på som luksus, og kjøper meg det jeg trenger når behovet melder seg. 

Endret av Kira

Annonse

Keratin-behandler og klipper hår hos frisør. 
Kjøper klær og sko av god kvalitet, men det går lang tid mellom hver gang jeg handler, kun når jeg trenger noe. 
Er glad i elektroniske dingser, så mulig jeg bytter Apple watch, iPhone og Mac litt oftere enn strengt tatt nødvendig. Men barna arver, så synes det er innafor likevel. 

Anonymkode: 84e0d...dc5

Annonse

Vi har et stort og nytt hus (med nedbetalt lån). To ganske nye, sikre og forholdsvis store biler. Jeg kan gå på matbutikken og kjøpe akkurat det jeg vil ha uten å bekymre meg for prisen. Jeg kan sende mine barn på deres fritidsaktiviteter uten å være bekymret. Jeg trenger ikke bekymre meg for om vaskemaskinen eller kjøleskapet ryker.

Jeg kjøper sjelden klær (deltar i fremtiden i våre henders utfordring om å bare kjøpe 5 plagg i året), bruker ikke sminke eller dyre hår/hudprodukter, ingen dyre hobbyer eller noe av det andre som nevnes som luksus. Føler virkelig jeg lever i luksus.

Anonymkode: b7d4e...6d7

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg anser ikke frisør og nødvendige klær som luksus, men jeg har noen dyre vesker.  Og strengt tatt flere kjoler enn jeg egentlig trenger. 

Anonymkode: 7db9f...e2c

Du kunne med andre ord vært meg.

Frisør hver 5. uke ca. For meg er det luksus å gå til frisør så ofte fordi jeg strengt tatt kunne farget den grå etterveksten selv. Men syns det er deilig å bli dulla med litt! Ellers vil jeg si gode hår- og hudpleieprodukter og kafebesøk.

Anonymkode: 65974...c2b

Kira skrev (3 timer siden):

Det jeg bruker mest penger på er nok reiser. Deretter kommer Botox, gode hudpleieprodukter, negler, vesker og bøker ☺️ Klær og sko tenker jeg ikke på som luksus, og kjøper meg det jeg trenger når behovet melder seg. 

Samme her😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...