Gå til innhold

Venninne som ikke vil tilbringe eller at meg og sambo (evnt baby) kan være med i ut og spise til hennes bursdag?

Anbefalte innlegg

Hei! For å introdusere meg her, jeg bor sammen med mannen min og min 8 måneders gammel baby jente. :) 

Sist år var jeg gravid så jeg kunne ikke være med å delta i min venninnes bursdag :( i år hadde hun tenkt å ha rolig bursdag å kanskje tenkt seg ut på restaurant og på noe bowling etter på kanskje med sin kjæreste. Jeg spurte eller kanskje meg og min sambo og baby også kunne være med vis hun ville :) (har hatt med baby før på bowling flere ganger, hun sover meste part da vi var der når hun var 4 måneder.) 

Hun virket ikke helt gira på det da :( men det var jo bare et spørsmål. Har ikke sett henne en liten stund nå da jeg henger ikke med venninner like mye som før.. så trodde og tenkte det hadde vert kjekt. Da min sambo og hennes kjæreste også kommer overens 

Anonymkode: ed59c...82d

Fortsetter under...

Du sier det jo selv, at det var bare et spørsmål. Hun ønsket ikke dette. Hun vil vel bare feire bursdagen sin med kjæresten sin, bare de to? 

Det er ikke gøy å gå på restaurant og bowling med en 8 mnd gammel baby altså, som krever mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 0ad7e...a64

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Skaff dere barnevakt til baby! Ikke alle synes det er gøy å ha med en baby på slep.

Anonymkode: 486ca...ab6

Hun har ikke hatt problemer med det før, ellers skulle jeg ha skaffet men ingen som kan her 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hun har ikke hatt problemer med det før, ellers skulle jeg ha skaffet men ingen som kan her 

Men nå har hun det. La mannen bli hjemme og dra med venninna 

Anonymkode: 7bd7e...0e9

Annonse

Anonym bruker skrev (På 8.8.2024 den 21.24):

Det er kanskje fordi det har vært mer «hverdagslige» treff? Hun har sikkert lyst til å ha et litt annet fokus på bursdagen sin. 

Anonymkode: e66c4...d69

Det høres ut som hun har planlagt en date med kjæresten sin. Hva skal du, din mann og barn på date med dem å gjøre? Og en 8mnd. Gammel baby er litt mer å håndtere enn en nyfødt, så den bør blir hjemme på sånne kvelder. Enten med far eller barnevakt.

Anonymkode: 7136a...5eb

Anonym bruker skrev (På 8.8.2024 den 17.37):

Hei! For å introdusere meg her, jeg bor sammen med mannen min og min 8 måneders gammel baby jente. :) 

Sist år var jeg gravid så jeg kunne ikke være med å delta i min venninnes bursdag :( i år hadde hun tenkt å ha rolig bursdag å kanskje tenkt seg ut på restaurant og på noe bowling etter på kanskje med sin kjæreste. Jeg spurte eller kanskje meg og min sambo og baby også kunne være med vis hun ville :) (har hatt med baby før på bowling flere ganger, hun sover meste part da vi var der når hun var 4 måneder.) 

Hun virket ikke helt gira på det da :( men det var jo bare et spørsmål. Har ikke sett henne en liten stund nå da jeg henger ikke med venninner like mye som før.. så trodde og tenkte det hadde vert kjekt. Da min sambo og hennes kjæreste også kommer overens 

Du invitert med hele familien din til din venninnes date med kjæresten. Det er rimelig spesielt. 

Anonymkode: b4ee7...307

Rimelig spesielt å invitere seg selv til andres bursdag, og i tillegg mene at det er greit å dra med seg hele familien. 

Anonymkode: b04b3...a7a

Det blir alltid en annen setting når det er et lite barn med. Det blir fort slik at barnet får all oppmerksomheten. 

Enten får mannen din ta barnet og være hjemme, ellers så må de få ha daten sin i fred. 

Anonymkode: ddcfd...897

Anonym bruker skrev (På 8.8.2024 den 21.24):

Men nå er det bursdag. Det er noe helt annet. Skjønner henne godt .

Anonymkode: 2e8d6...d3c

Annonse

Anonym bruker skrev (På 8.8.2024 den 17.37):

Det var jo bare et spørsmål, og får man et spørsmål, så er det nettopp et spørsmål  og spør du om noe, må du tåle å ikke få det svaret du får. Klart at hun ikke virket gira - hun skal ut å spille bowling med kjæresten - selvfølgelig er hun ikke gira på å ha med andre, og  i alle fall ikke andre inkludert en baby.

Anonymkode: 9f3ab...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...