Gå til innhold

Dere som har vippeextensions…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er veldig fint med litt moderat. Vippene har en syklus på ca 3 mnd så da faller de av uansett med eller uten ext. 
 Grunnen til at jeg sluttet var pga tid, må fylles på ofte for å holde seg pent. Og det er kostbart

Anonymkode: af573...ec6

Anbefaler ikke å starte med det. Mine egne vipper er helt ødelagt etter flere år med extensions. Nå er det ihvertfall fem år siden jeg hadde det sist, og til tross for serum, oljer osv er ikke vippene mine tilbake til der de var før jeg startet med extensions.

Annonse

Har satt på vipper i 2 forskjellige omganger. Ser veldig pent ut om man velger naturlige vipper, men syns det ikke er verdt det i lengden. Koster masse penger å vedlikeholde, samt følte det veldig glissent i tiden etter de var tatt av/falt av.

Anonymkode: 221eb...c0f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvem snakker du til, egentlig? Stemmer i hodet ditt?

Anonymkode: fd514...d4e

Alle dere i denne tråden som maste om vippeextensions for en stund tilbake, som jeg advarte, men som avfeide meg som teit og dum og misunnelig og alt mulig annet. Akkurat som nå mår du antyder at jeg er schizofren eller har en annen diagnose. 
Jeg sa i fra da at dere ødela vippene deres, men dere ville ikke høre. 

Anonymkode: 70d87...578

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Alle dere i denne tråden som maste om vippeextensions for en stund tilbake, som jeg advarte, men som avfeide meg som teit og dum og misunnelig og alt mulig annet. Akkurat som nå mår du antyder at jeg er schizofren eller har en annen diagnose. 
Jeg sa i fra da at dere ødela vippene deres, men dere ville ikke høre. 

Jeg har aldri hatt vippeextensions. Hvorfor påstår du det?

Og du vet da ikke hvem du har diskutert med før. Det er liksom hele vitsen med å skrive anonymt 😂så dum du var nå. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har aldri hatt vippeextensions. Hvorfor påstår du det?

Og du vet da ikke hvem du har diskutert med før. Det er liksom hele vitsen med å skrive anonymt 😂så dum du var nå. 

Det var garantert deg. Du var helt lik da. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Akk så mye fjoll dere damer diller med. Hvilke fordeler vil dere oppnå med slikt vas? Fint at damer pynter seg, men dere trenger ikke dette. Det gjør dere bare dumme. 

Anonymkode: 607d2...9aa

Vipper gjør en dum? Har du lyst å utdype?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...