Gå til innhold

Noen som trener her? Har dere noen tips til meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt å trene, og jeg oppdaget til min store skrekk at det kommer svettemerker på setet på apparatene jeg brukte! 🙈🙈🙈

Hva kan jeg gjøre for å unngå dette??? 

Vurderte å kjøpe bind, hjelper det?

Anonymkode: d926e...c9a

Fortsetter under...

Gemini77/ skrev (19 minutter siden):

Derfor det er flasker med såpevann og tørkerull overalt på sats. Helt normalt, og man vasker over maskinen når man er ferdig. 

Ikke sats, men her har de blitt miljøvennlige, så nå vasker vi bare med kluter....

Anonymkode: 77e48...254

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det er så flaut at det er svette etter der jeg har sitti  (setet/rumpa) holdt på å dø!

Ikke overdramatiser så voldsomt da 😆

Anonymkode: 77e48...254

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det er så flaut at det er svette etter der jeg har sitti  (setet/rumpa) holdt på å dø!

På trening skal du være stolt av svette. Jo mer jo bedre. 

Anonymkode: 47048...596

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Vi jenter er så selvbevisste på trening og altfor harde mot oss selv. Svette på setet ved trening er absolutt ikke en ting vi trenger å tenke på. Det ser ut som jeg har tisset på meg under trening til tider men det blåser jeg ratt i. 

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Herregud, ta deg sammen. Det er svette liksom.

Anonymkode: 93986...e51

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvis du ikke svetter når du trener, så gjør du noe feil. Det er et større problem...

Anonymkode: fbd34...ee0

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du og alle andre. Hjelpes! Slapp av.

Anonymkode: 28492...65b

Alle svetter på treningsstudio, rumpesvette er helt normalt. Trener med mannen og vi har stadig moro av avtrykkene som er igjen 😅🤭 Ingen andre bryr seg om mer enn egen rumpesvette, med mindre man ikke tørker opp etter seg. 

Ta med et handkle å sitte på hvis du synes det er sjenerende. 

Anonymkode: 11c61...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...