Gå til innhold

Skilsmissesesong

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hi orker ikke å ha sex med mannen sin. Hun er sliten av å føle at hun ikke strekker til. Hun blir nedstemt av å diskutere med ham, så det har hun sluttet med.

Sånn. Det var saken oppsummert. Ble det enklere for deg å forstå hvorfor hi skal skilles nå?

Anonymkode: 5446f...835

Jeg har ingen problem med å forstå hvorfor de skal skilles seg. Hvor får du det fra? 

Anonymkode: 4dcc4...0aa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva folk legger i det er individuelt men så sier du at det er juridisk, noe som er universelt eller individuelt? Enten er det noe som gjelder hvert enkelt individ, altså hva folk legger i hva ekteskap er. Eller også er det noe som er universelt, altså, noe det er uavhengig av hvem som inngår det når eller hvor.

Vi har diskutert dette her inne før og kommet frem til at ekteskap, det er følelser. At en for øyeblikket føler noe men det øyeblikk følelsene endrer seg så skal ekteskapet forkastes og avsluttes.

Anonymkode: 1cb06...09e

Du har diskutert det og du har kommet til en konklusjon helt på siden av alle andres. 

Anonymkode: b2801...065

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Fordi du gnager og gnager om irrelevante ting.

Anonymkode: 5446f...835

Jeg hadde ikke hatt mer enn ett innlegg med mindre du/dere hadde satt spørsmålstegn ved hva jeg svarte. Med andre ord så er «gnagingen» som du kaller det, direkte på grunn av deg. La meg svare det jeg ønsker uten at du kverulerer på det så hadde det vært med det. 
når HI skriver at mannen ikke ønsker å bære gift mer pga manglende sex og han ikke skjønner hun ikke orker pga kronisk sykdom, så er det faktisk relevant. Ellers hadde hun ikke skrevet det. 

Anonym bruker skrev (På 6.8.2024 den 12.39):

Med mindre man er sengeliggende av sykdom så er kronisk sykdom ikke en grunn for total mangel av et sexliv. Det er snakk om prioriteringer. Man må prioritere sex og samlivet for å få det til å fungere. 
jeg har både leddgikt, ulcerøs kolitt og hjertesykdom, jobber og har barn. Får infusjoner og tar sprøytet i tillegg. Jeg er dausliten, men sex er da noe positivt for en selv og sin partner og burde ikke ses på som et ork. Sier ikke at vi har sex hver dag men i det minste ukentlig. Har man absolutt ikke lyst på partneren så er det vel ikke liv laga uansett, uavhengig av sykdom. 

Snakk om prioriteringer? Er du seriøs? Hi skriver at hun ikke kan ha sex pga kronisk sykdom, da er det merkelig at du mener at det ikke stemmer. Din helsetilstand har da ingenting med hi sin situasjon å gjøre. Trengte du bare å fortelle hvor flink du er, eller hva?

MissSaigon skrev (41 minutter siden):

Snakk om prioriteringer? Er du seriøs? Hi skriver at hun ikke kan ha sex pga kronisk sykdom, da er det merkelig at du mener at det ikke stemmer. Din helsetilstand har da ingenting med hi sin situasjon å gjøre. Trengte du bare å fortelle hvor flink du er, eller hva?

Ja, det er nok det som er problemet hennes....

Annonse

MissSaigon skrev (8 timer siden):

Trenger hun å fortelle hvor drittsekk mannen er som trenger sex, hvis spørsmålet er hva man kan forvente i et brudd? Sex er viktig i et forhold, og hvis en ikke kan/ønsker sex, er ikke den andre parten et rasshøl 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...