Gå til innhold

London med barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ofte bodd på st.giles. helt greit hotell like ved oxford street.

I Charlotte street ikke så langt fra st.giles ligger det en god meksikansk restaurant 

Carnaby street kan være en interessant gate. Her kan du også finne noen små koselige cafeer/restauranter.

I paddington har de en restaurant på en husbåt, 

Anonymkode: bfeb9...681

Mine barn har elsket Naturhistorisk museum og Britisk museum. Å se dinosaurer og mumier var stor stas. Ellers Hamleys kjekt selv om de egentlig er for store til leker. Togmuseet i Covent garden var også gøy. 

Vi har bodd forskjellige plasser i byen og alt har vært ok så lenge man er i nærheten av tuben. 

Nå lengter jeg til London 🥰

Annonse

London zoo er veldig gøy:) Videre kan jeg anbefale maddam tussaud om dere liker kjendiser/kjente personer. Jeg er glad i historie, så om det er noe dere liker så er Tower of london veldig spennende. Chessington world of adventure er fantastisk om dere liker tivoli, det var fast å dra en tur dit hver sommer. Vi brukte å kjøpe frokostblanding på dagligvarebutikk der man kan klippe ut kuponger 2 for 1 billett :D prøv også å søk om det er ting som skjer rundt om, ofte er det jousting turneringer, marked, for ikke å nevne musikal. Løvenes konge var heelt fantastisk! Picadilly circus har en del gode restauranter, spesielt en italiensk jeg ikke husker navnet på. Ganske turistbasert plass, men gøy å få med seg. Og butikken Harrods er verdt å ta turen innom, de selger helt fantastisk konfelt der. 

God reise :)

Anonymkode: 5e819...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...