Gå til innhold

Lov å være skuffet?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det som er ubehagelig å tenke på, er st barn lærer foreldres atferd. Har du gutter? Det de ser er det de blir. Har du jenter? Velkommen til din tilværelse. 
Jeg har virkelig ikke problemer med å skjønne at folk blir i dårlige forhold. Jeg ville heller ikke ha ønsket at barna skulle bli utsatt for skilsmisse. Men i ditt tilfelle blir Keg urolig for hva barna lærer. Det hadde vært bedre om de hadde sett at mamma ikke aksepterer det livet. 

Sett ultimatum for slabbedasken. Og gjennomfør. 

Anonymkode: 2da43...a82

Ja, jeg vet jo innerst inne at du har rett. Men det er så vanskelig, spesielt fordi det kommer til å bli et rent helv**** å skulle samarbeide med to hjem og null kommunikasjon og etter at jeg har fått skylda for å ha ødelagt livene deres (mannen kommer til å gi meg det).

Anonymkode: 3bd6b...a00

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg vet jo innerst inne at du har rett. Men det er så vanskelig, spesielt fordi det kommer til å bli et rent helv**** å skulle samarbeide med to hjem og null kommunikasjon og etter at jeg har fått skylda for å ha ødelagt livene deres (mannen kommer til å gi meg det).

Ingen sjanse for endring hvis du setter hardt mot hardt…? Mennesker kan faktisk endres hvis de har motivasjon. 
Og tro meg, du har min fulle forståelse. Det at ting er ille nå, betyr dessverre ikke at alternativet er rosenrødt heller. Men som sagt - det er noen helt grunnleggende uriktige mønstre og livsstrategier de lærer hjemme slik du beskriver det nå. 
Sender seg styrke og en varm klem. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ikke stort. Han tar ikke ansvar for noe i grunn, må bes om alt. Trygghet, glede og kjærlighet er det mange mange år siden vi har sett.

Hvorfor bor han da fremdeles der? Bidrar ikke, tenker kun på sitt eget velbefinnende ... 

Anonymkode: 49e59...c07

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ingen sjanse for endring hvis du setter hardt mot hardt…? Mennesker kan faktisk endres hvis de har motivasjon. 
Og tro meg, du har min fulle forståelse. Det at ting er ille nå, betyr dessverre ikke at alternativet er rosenrødt heller. Men som sagt - det er noen helt grunnleggende uriktige mønstre og livsstrategier de lærer hjemme slik du beskriver det nå. 
Sender seg styrke og en varm klem. 

Takk. Har prøvd, han lar ingen endre seg sier han. Og vet ikke hva som kunne motivere ham egentlig. Han har endret seg masse, var en ok fyr før, ellers hadde jeg ikke valgt ham. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...