Gå til innhold

Hvilken type bilforsikring til billig bruktbil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har full kasko på vår bil som er verdt rett over 100.000.

Men den forrige ekstrabilen vi hadde byttet vi til delkasko når den gikk under 50.000 og bare ansvar når den gikk under 30.000.

Solgte den for 10.000 og kjøpte den vi har nå som vel kostet ca 110.000 og har igjen full kasko.

Anonymkode: c4785...1c6

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Takk for svar. Flere med innspill? (Har foresten sett tilsvarende biler som ligger ute for 80.000 kr på Finn).

Anonymkode: 4c643...fdd

Tenk på om dere har råd til å miste bilen uten å få noe igjen hvis dere kolliderer. Jeg kræsjet med min 17 år gamle bil i fjor, og hadde lenge vurdert å bytte fra kasko til delkasko eller bare ansvar, men det ble bare med tanken. Og det var jeg veldig glad for når jeg kolliderte og den ble kondemnert.

Anonymkode: ec6c8...d7e

Annonse

Tja. Vi har på en måte råd. Men svært sure penger som vi jo har brukt tid på å spare opp og heller skulle ha brukt på annet. Leste en eldre artikkel hvor en økonom mente at det var bortkastet med mer enn delkasko på biler verdt under 100.000..

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Tja. Vi har på en måte råd. Men svært sure penger som vi jo har brukt tid på å spare opp og heller skulle ha brukt på annet. Leste en eldre artikkel hvor en økonom mente at det var bortkastet med mer enn delkasko på biler verdt under 100.000..

Jeg fikk nesten 80 000 igjen på min 17 år gamle bil, så det vil jeg ikke kalle bortkastet.

Anonymkode: ec6c8...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...