Gå til innhold

Hun liker ikke å dra med seg barnet til spennendes ting, ferier

Anbefalte innlegg

Mann 28 år.

Dette er en kvinne jeg ser framtiden min med, hun har en søt jente som er 6 år. Vi er ikke samboere enda men vert sammen i snart 3 år.

Men hun fortrekker å gjøre kjekke ting som (reise i syden, tur i annet fylke osv) når barnet er hos sin far. Jeg vil jo ikke mase på. Hun virket ikke helt gira når jeg nevnte at vi kunne jo ta med «sofie» neste syden tur som er neste år. Hun tenker at det blir mer stress en kos. Og ønsker å gjøre å ta lettere små turer med barnet som dyreparken i Kristiansand og badelandet det borte. Jeg vet ikke helt om hun gjør så mye med barnet. Har også sagt hun må bare ta med «Sofie» på mine oakelsbarns bursdager  da hun er velkommen der :) jeg mener nå bare godt i alt dette. Spesielt om vi blir til en familie men jeg vil ikke pushe helt på heller. Eller føle at jeg maser. 

Anonymkode: 7cf36...102

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Mann 28 år.

Dette er en kvinne jeg ser framtiden min med, hun har en søt jente som er 6 år. Vi er ikke samboere enda men vert sammen i snart 3 år.

Men hun fortrekker å gjøre kjekke ting som (reise i syden, tur i annet fylke osv) når barnet er hos sin far. Jeg vil jo ikke mase på. Hun virket ikke helt gira når jeg nevnte at vi kunne jo ta med «sofie» neste syden tur som er neste år. Hun tenker at det blir mer stress en kos. Og ønsker å gjøre å ta lettere små turer med barnet som dyreparken i Kristiansand og badelandet det borte. Jeg vet ikke helt om hun gjør så mye med barnet. Har også sagt hun må bare ta med «Sofie» på mine oakelsbarns bursdager  da hun er velkommen der :) jeg mener nå bare godt i alt dette. Spesielt om vi blir til en familie men jeg vil ikke pushe helt på heller. Eller føle at jeg maser. 

Hun mener også at siden barnets far har barnet 3 uker i sommerferier på rad så er det litt sykt og digg at hun kan gjøre hva hun vil uten å ha ansvar. At hun tar sjansen da. Og heller tar med barnet når hun er litt større

Høres nesten ut som at hun ser på barnet som en klamp om foten. Greit at man kan reise på turer iten barn. Det er jeg helt for at man skal gjøre, men hovedferien bør man ha med barna sine, ikke uten. Jeg ville satt meg ned og tenkt hvordan dette blir når/om dere får egne barn. Blir de overlatt til deg mens hin gjør sine ting? Eller blir det barnet hun har fra før glemt til fordel for barna i kjernefamilien? 

Anonymkode: 7e73f...88f

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Mann 28 år.

Jeg mistenker at hun ikke ser for seg fremtiden med deg. 

Anonymkode: 9f70d...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...