Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg hater, eller i alle fall misliker sterkt, å dusje!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

I alle dager. Selv med barbering og hårkur klarer jeg ikke å bruke mer enn maks 15 på en dusj. Har du varmtvann igjen etter en slik seanse?

Anonymkode: 73f73...fba

15 minutter i dusjen eller 15 minutter inkludert å tørke deg, tørke og fikse håret, smøre deg med bodylotion osv? 

Anonymkode: 71ae1...237

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

15 minutter i dusjen eller 15 minutter inkludert å tørke deg, tørke og fikse håret, smøre deg med bodylotion osv? 

10 min i dusjen og 5 min til tørk og smøring. Jeg er da ikke Hufsa. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

10 min i dusjen og 5 min til tørk og smøring. Jeg er da ikke Hufsa. 

Da er du ferdig på den tida det tar for meg å tørke og style håret. Så da kan vi konkludere med at aelv om du er ferdig på 15 minutter, en annen i tråden trengte bare "et par", så er det ikke sånn for alle. Jeg er heller ikke hufsa, men har nok mer hår enn deg ;) 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg må dusje hver dag. Det er så deilig å føle seg ny og ren! Jeg kler ikke på meg rene klær om jeg ikke er ren selv.

Anonymkode: 9d86c...28f

Nei, det må du ikke. Med mindre du har et usedvanlig svetteproblem el, må du ikke det. 

Anonymkode: 3f096...ea3

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Nei, det må du ikke. Med mindre du har et usedvanlig svetteproblem el, må du ikke det. 

Det vet du ingenting om, og det har du ingenting med.  Hva andre må, vil eller skal, det har du ingenting med så lenge du ikke blir spurt.  Å dusje hver dag er på ingen måte så graverende alvorlig at du trenger å si noe på det. 

Anonymkode: e57e9...2d7

Jeg liker å være ren, men misliker prosessen det er å komme meg i dusjen, og det som kommer etterpå med tørk og smøring osv. Har tykt hår til midjen, skal jeg føne det må jeg ha ekstremt god tid, lar jeg det lufttørke tar det over halve dagen..

Selve dusjen er så som så, ikke gøy, men ikke det verste jeg «må» av hverdagslige ting heller, syns støvtørking er mye kjedeligere.

Anonymkode: 00039...46b

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det vet du ingenting om, og det har du ingenting med.  Hva andre må, vil eller skal, det har du ingenting med så lenge du ikke blir spurt.  Å dusje hver dag er på ingen måte så graverende alvorlig at du trenger å si noe på det. 

😂😂 Takk for en god latter. Kanskje du skal rapportere meg for regelbrudd. 

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Godt å lese at det er tenkende mennesker her inne også. Velvære er viktig for mange. Et aktivt liv krever god hygiene. En dusj gir begge deler.

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Godt å lese at det er tenkende mennesker her inne også. Velvære er viktig for mange. Et aktivt liv krever god hygiene. En dusj gir begge deler.

Det vet du ingenting om, og det har du ingenting med.  Hva andre må, vil eller skal, det har du ingenting med så lenge du ikke blir spurt. 

Dette svaret kan vel egentlig bare brukes på alle svar i denne tråden. Ingen har noe med hva andre må, vil eller skal, så da kan vi bare slutte å legge oss opp i hvor ofte eller sjeldent folk dusjer og avslutte tråden.

Anonymkode: 3f593...cd4

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

For øvrig artig hvilke kriterier du stiller for å kategorisere mennesker som «tenkende». «Å, som meg mener du at daglig dusjing ikke er skadelig, du må være veldig TENKENDE!» 🤣

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

For øvrig artig hvilke kriterier du stiller for å kategorisere mennesker som «tenkende». «Å, som meg mener du at daglig dusjing ikke er skadelig, du må være veldig TENKENDE!» 🤣

Daglig dusjing er jo ikke skadelig. Om man tror det så er man ikke særlig klok, i hvert fall. At noen sliter med tørr hud og ikke bør dusje for ofte er noe helt annet enn å kategorisere en handling som skadelig. 

Jeg dusjer også hver dag. For velvære og hygiene. Rent lukter bedre enn urent. Det er faktisk ikke verre enn det, og det trodde jeg alle tenkende mennesker visste. 

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det vet du ingenting om, og det har du ingenting med.  Hva andre må, vil eller skal, det har du ingenting med så lenge du ikke blir spurt.

Det svaret er ikke et svar på hi, det er et svar på:

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Som er et svar på: 

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg må dusje hver dag. Det er så deilig å føle seg ny og ren! Jeg kler ikke på meg rene klær om jeg ikke er ren selv.

Ofte er trådene her spørsmål eller påstander som hi vil diskutere.  Dette over her faller ikke under de kategoriene. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Daglig dusjing er jo ikke skadelig. Om man tror det så er man ikke særlig klok, i hvert fall. At noen sliter med tørr hud og ikke bør dusje for ofte er noe helt annet enn å kategorisere en handling som skadelig. 

Jeg dusjer også hver dag. For velvære og hygiene. Rent lukter bedre enn urent. Det er faktisk ikke verre enn det, og det trodde jeg alle tenkende mennesker visste. 

Det er vel heller ingen som har ment at daglig dusjing er SKADELIG utover at man kan få hudproblemer av det. Det er ingen som tror at daglig dusjing gir lungekreft eller prolaps, liksom…

Og nei, man MÅ selvsagt ikke dusje hver dag.

Og ja, det er litt artig at «meninger rundt dusjing» er kriteriet du setter for å kvalifisere et menneske til å være tenkende eller ikke. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er vel heller ingen som har ment at daglig dusjing er SKADELIG utover at man kan få hudproblemer av det. Det er ingen som tror at daglig dusjing gir lungekreft eller prolaps, liksom…

Og nei, man MÅ selvsagt ikke dusje hver dag.

Og ja, det er litt artig at «meninger rundt dusjing» er kriteriet du setter for å kvalifisere et menneske til å være tenkende eller ikke. 

Det er ikke meninger rundt dusjing jeg henviser til, men at man påstår at en handling er skadelig uten å ha noe fakta å vise til. 

Det var det med leseforståelse, da…

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er ikke meninger rundt dusjing jeg henviser til, men at man påstår at en handling er skadelig uten å ha noe fakta å vise til. 

Det var det med leseforståelse, da…

Ja, nettopp, leseforståelse:

«Nei, det må du ikke. Med mindre du har et usedvanlig svetteproblem el, må du ikke det.»

På hvilken måte gir dette utsagnet uttrykk for at dusjing er «graverende alvorlig»? Og du applauderer med «tenkende menneske» på et svar som overhode ikke står i sammenheng med det som er blitt sagt…😜

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja, nettopp, leseforståelse:

«Nei, det må du ikke. Med mindre du har et usedvanlig svetteproblem el, må du ikke det.»

På hvilken måte gir dette utsagnet uttrykk for at dusjing er «graverende alvorlig»? Og du applauderer med «tenkende menneske» på et svar som overhode ikke står i sammenheng med det som er blitt sagt…😜

Har jeg noe sted brukt begrepet graverende alvorlig? Hvorfor kan du ikke diskutere uten å ty til stråmenn?

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har jeg noe sted brukt begrepet graverende alvorlig? Hvorfor kan du ikke diskutere uten å ty til stråmenn?

Henne du mente var sånt et «tenkende menneske» brukte begrepet. Som en svar til at man ikke MÅ dusje hver dag.

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Henne du mente var sånt et «tenkende menneske» brukte begrepet. Som en svar til at man ikke MÅ dusje hver dag.

Hvem mente jeg var et tenkende menneske? Jeg kan ikke se at jeg har sitert eller svart noen som hevder dette.

Går du surr i koder, eller er verden et generelt vanskelig sted for deg? 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvem mente jeg var et tenkende menneske? Jeg kan ikke se at jeg har sitert eller svart noen som hevder dette.

Går du surr i koder, eller er verden et generelt vanskelig sted for deg? 

Du får følge litt med på debatten du deltar i og hva som faktisk diskuteres.

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Her tar du feil. Det er meg noen mente var et tenkende menneske, jeg har ikke brukt begrepet graverende alvorlig og du må følge med.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her tar du feil. Det er meg noen mente var et tenkende menneske, jeg har ikke brukt begrepet graverende alvorlig og du må følge med.

Henne du anså som et «tenkende menneske» brukte begrepet «graverende alvorlig».

Hjelpes så kjedelig dette ble.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Henne du anså som et «tenkende menneske» brukte begrepet «graverende alvorlig».

Hjelpes så kjedelig dette ble.

Skjønner at det er kjedelig når du ikke klarer å henge med. Det er lov å gi seg før man driter seg helt ut, vet du. Du surrer på noe voldsomt her nå. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når en er bitter og sur da blir verden bitter og sur. Jeg skrev at JEG må dusje hver dag. Underforstått at JEG liker det, trives med det. Jeg skrev ALDRI at MAN må dusje hver dag. Det var min mening om mine vaner, mine foretrukne vaner. Av denne lesefeilen blir det mye krangel. Kjerringer altså. Lær dere å lese! Det har dere godt av. Bra for helsa. Kanskje enda bedre enn en god varm dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...