Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for internett og tv i måneden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du med tv mener lineær-tv så har vi ikke det, og har ikke hatt det på mange år. Det er det vel ingen under pensjonistalder som fortsatt driver med? 

Mannens jobb betaler for internett, så jeg er usikker, men lurer på om det koster 799. Mange barn som gamer, så vi har er par hakk over grunnpakken. 

Hva vi betaler for strømmetjenester varierer, passer på å si opp de som ikke er i bruk, og rullere litt på hva vi har. Vi har nok 3-4 abonnementer løpende til enhver tid. 

Anonymkode: 9a62b...6bc

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis du med tv mener lineær-tv så har vi ikke det, og har ikke hatt det på mange år. Det er det vel ingen under pensjonistalder som fortsatt driver med? 

Mannens jobb betaler for internett, så jeg er usikker, men lurer på om det koster 799. Mange barn som gamer, så vi har er par hakk over grunnpakken. 

Hva vi betaler for strømmetjenester varierer, passer på å si opp de som ikke er i bruk, og rullere litt på hva vi har. Vi har nok 3-4 abonnementer løpende til enhver tid. 

Vi har lineær tv og er godt under pensjonsalder 😅 Ser på det i ny og ne. Men greit med T-we appen slik at vi cromecaster på hytta. I tillegg betaler vi for Netflix, tv2play, Viaplay og Max 

Anonymkode: 2c212...863

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig så er det mange under pensjonistalder som har det.

Hi

Anonymkode: ca4d9...610

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jo, da. Det er ffortsattmange som ser både nyheter, sport og mye annet lineært.

Anonymkode: e0d49...9e9

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor er du så nedlatende? Føler du deg bedre på noen måte?

Anonymkode: aec1a...7ad

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Et slikt utsagn er så idiotisk at det er latterlig. Selv om du ikke har lineær TV så betyr ikke det at du er fasiten på hva andre gjør. Hvis du hadde fått hodet ditt ut av din egen boble så hadde du sett at det er mange under pensjonsalderen som har lineær TV. Jeg har det ikke, men jeg er tydeligvis ikke så fordomsfull som deg så jeg tror at ettersom jeg ikke har så er det ingen andre under pensjonsalder som har lineær TV. 

Anonymkode: 73349...6f8

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Et slikt utsagn er så idiotisk at det er latterlig. Selv om du ikke har lineær TV så betyr ikke det at du er fasiten på hva andre gjør. Hvis du hadde fått hodet ditt ut av din egen boble så hadde du sett at det er mange under pensjonsalderen som har lineær TV. Jeg har det ikke, men jeg er tydeligvis ikke så fordomsfull som deg så jeg tror at ettersom jeg ikke har så er det ingen andre under pensjonsalder som har lineær TV. 

Anonymkode: 73349...6f8

Beklager om det var støtende. Jeg kjenner ingen, bortsett fra svigerfar og et par til som er eldre enn ham, som fortsatt ser tv via lineær tv. 

At man vil se direkte nyheter og sport, som noen kommenterte her, er da ingen grunn til å betale for lineær-tv, man kan se alt direkte i strømmetjenestenes apper. 

Om noen velger å benytte seg av lineær-tv så står de selvsagt fritt til det, jeg ser bare ikke vitsen når alternativet er både bedre og mer brukervennlig. 

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Beklager om det var støtende. Jeg kjenner ingen, bortsett fra svigerfar og et par til som er eldre enn ham, som fortsatt ser tv via lineær tv. 

At man vil se direkte nyheter og sport, som noen kommenterte her, er da ingen grunn til å betale for lineær-tv, man kan se alt direkte i strømmetjenestenes apper. 

Om noen velger å benytte seg av lineær-tv så står de selvsagt fritt til det, jeg ser bare ikke vitsen når alternativet er både bedre og mer brukervennlig. 

Selv om du ser det gjennom en strømetjeneste er det jo fortsatt lineærtv. Skillet er ikke så klart.

Anonymkode: e0d49...9e9

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så bra jeg ikke spurte om din mening om lienær tv da.

Hi

Anonymkode: ca4d9...610

390 kr totalt. Der er for veldig raskt og bra fiber. Ser TV på Apple TV. Nrk nett-TV og Netflix og YouTube. Så behøver ikke noe eget tv-abonnement. Vi har hatt det sånn i over 10 år. Savner ikke tradisjonell TB. 

Betaler over 200 kr for å ha både Netflix og YouTube Premium for hele familien, men det er det verdt ☺️

Anonymkode: 68bb0...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...