GÃ¥ til innhold

Hvilken sekk/veske?Skole🎒

Anbefalte innlegg

Har ei på 15 år som ønsker seg Day et veske til skolestart.Jeg prøver å overtale henne til å velge en sekk, men hun ønsker virkelig en slik veske.
Hva er vanlig blant ungdomsskole elevene?Dumt med veske?
Hun sier det er enklere med pc i….

Anonymkode: 485c1...ba8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449000-hvilken-sekkveskeskole%F0%9F%8E%92/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme runden med vår datter på 16 år og ho skal ha veske🫣 «Alle» her skal nå ha veske fra Helene Birger dette skoleåret tydeligvis. 

Ho har nesten fem mil til skolen en vei og kommer til å kjøre en del lett motorsykkel da dette gjør at ho sparer nesten 1,5 t reisetid hver dag. Har derfor forsøkt å overtale til sekk. 

Enden på visa ble at vi kjøpte ei veske på Tise til dagene med buss og ho fikk ny DB til dagene med motorsykkel. 

Anonymkode: 267f4...814

Varierer veldig fra skole til skole. 

"Ingen" av jentene bruker sekk på vår ungdomsskole. Det går i ulike vesker. De har knapt bøker og de fleste bor ingen ti minutters gange fra skolen. 

Anonymkode: e4c47...9a0

Annonse

Det store flertallet av jentene på skolen der jeg jobber, bruker veske. Begge mine brukte sekk og bag, men de gikk idrettslinjer, så det var alltid behov for treningstøy i tillegg til bøker, pc og gedigne matpakker. 

Anonymkode: aa071...d5b

Jeg hadde latt henne kjøpe veske hvis det er det hun virkelig vil ha. Og innenfor et gitt budsjett. Jeg ville ha sagt at X kroner er det jeg har råd til å bruke på veske til deg. Vil hun ha noe dyrere må hun legge til resten selv. Jeg ville nok også ha tenkt litt på skolevei og hva hun må ha plass til i den veska, slik at hun ikke begynner å legge igjen alle bøkene på skolen og droppe lekser fordi veska er for liten. Men i utgangspunktet tenker jeg at hun skulle fått ta valget selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...