Gå til innhold

Invitere kolleger i bursdag?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å feire min 43-årsdag, men vil ikke ha ekstremt mange gjester. Vi er 12 stk på jobben, utrolig godt arbeidsmiljø. Jeg er teamleder for ett av to team. Jeg er glad i og liker alle, men noen ser jeg jo mer for meg passer inn med vennene mine enn andre. Hvis jeg inviterer alle 12 og alle faktisk kommer (ikke sannsynlig) utgjør de kanskje halvparten av gjestene. Jeg synes det er vanskelig å plukke ut noen få, vil ikke at noen skal bli lei seg eller lure på om jeg ikke liker dem. Som teamleder er jo dette ekstra viktig. Noen har jeg hengt mer med enn andre, men da har jeg alltid lagt det ut som en åpen invitasjon i messengergruppen.. 

Hva ville du har gjort?

Anonymkode: 61949...a04

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448994-invitere-kolleger-i-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lyst til å feire min 43-årsdag, men vil ikke ha ekstremt mange gjester. Vi er 12 stk på jobben, utrolig godt arbeidsmiljø. Jeg er teamleder for ett av to team. Jeg er glad i og liker alle, men noen ser jeg jo mer for meg passer inn med vennene mine enn andre. Hvis jeg inviterer alle 12 og alle faktisk kommer (ikke sannsynlig) utgjør de kanskje halvparten av gjestene. Jeg synes det er vanskelig å plukke ut noen få, vil ikke at noen skal bli lei seg eller lure på om jeg ikke liker dem. Som teamleder er jo dette ekstra viktig. Noen har jeg hengt mer med enn andre, men da har jeg alltid lagt det ut som en åpen invitasjon i messengergruppen.. 

Hva ville du har gjort?

Anonymkode: 61949...a04

Invitert alle🥰

Anonymkode: b2b8a...79a

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Alle eller ingen.

Men 20-30 gjester på en 43-årsdag? 40- eller 50-årsdag, ja, men hadde jeg blitt invitert til sjefens 43-årsdag, så hadde jeg nok bare glist litt. 

Anonymkode: d516e...a00

Gjør det noe da? Jeg inviterer alltid rundt 30 stk når jeg har bursdag. Elsker å feire med de jeg er glad i og bryr meg om🤩 jeg ble bedt i 50årsdagen til ei som hadde vært sjefen min tidligere, fordi hun satte så pris på meg. Bare hyggelig det 

Inviter alle, HI. Som du sier, alle kommer nok ikke 

Anonymkode: 9dd1a...72f

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Gjør det noe da? Jeg inviterer alltid rundt 30 stk når jeg har bursdag. Elsker å feire med de jeg er glad i og bryr meg om🤩 jeg ble bedt i 50årsdagen til ei som hadde vært sjefen min tidligere, fordi hun satte så pris på meg. Bare hyggelig det 

Inviter alle, HI. Som du sier, alle kommer nok ikke 

Anonymkode: 9dd1a...72f

Eller så kommer alle fordi det er en litt spesiell ting å gjøre. Aldri hørt om en sjef som inviterer alle sine kollegaer i 43 års lag....

Anonymkode: bb0a2...01f

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Eller så kommer alle fordi det er en litt spesiell ting å gjøre. Aldri hørt om en sjef som inviterer alle sine kollegaer i 43 års lag....

Anonymkode: bb0a2...01f

Åh, daså. Så hvis du ikke har hørt om det så er det en helt rar ting å gjøre?

Og man kommer i selskap fordi man er bedt, ikke fordi det er rart. Eller kanskje du er slik, men de fleste er nok normale på det området. 

Anonymkode: 33741...14e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...