Gå til innhold

Lever med en følelse av at mannen har vært utro! Mannen nekter!

Anbefalte innlegg

Men følelsen gir ikke slipp. Grunnen til dette er 

1. Han trodde en periode at jeg hadde en greie med hans bror. Det kunne gå så langt at han ønsket at vi ble sammen. Dette skapte mye sinne. Og jeg har en følelse på at han har straffet meg.

2. Vi har vært sammen i 18 år. I 2016 8 år etter at vi ble sammen testet jeg positiv for hpv. I denne perioden gjorde vi det slutt i en dag. Han kom gråtende på døren og ville ha meg tilbake. Men den gråten var mer anger for noe i mine øyne. 

Mye som har skjedd i løpet av de årene. Alltid fra hans side.

Hvordan finne ut om denne følelsen stemmer? Det føles overveldende, og min intuisjon har alltid vært sterk. Derfor er dette ekstremt slitsomt, og jeg vil ha svar han ikke kan gi. Han gir meg heller ingen trygghet. 

Anonymkode: 55e90...a91

Fortsetter under...

Du må jo bare ts et valg om du kan leve med dette eller ikke. Det er ingen måte du kan finne ut av dette på nå, så lenge han nekter for at det har skjedd. 

Men er det nå du tror at han har vært utro, eller var det den gangen i 2016?

Anonymkode: 09d34...e81

Annonse

Hovedproblemet er at dere ikke lenger har tillit og god kommunikasjon i forholdet - og det kan virke som om dere ikke har hatt det på mange år heller, om noensinne.

Da er hans utroskap eller mangel på det egentlig ikke så viktig lenger. For tilliten er borte, og dere er ikke i stand til å kommunisere godt nok til å bygge den opp igjen slik dere er nå.

Da må du ta et valg, Ts, enten få mannen i parterapi og se om det er noe mer å hente mellom dere, eller avslutte.

Anonymkode: 08257...341

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvis mannen nekter så er det et klart og tydelig bevis på at han har vært utro.

Anonymkode: c1444...85b

Selvsagt. Har han ikke vært utro, er det et klart og tydelig bevis hvis han sier han har vært utro. 🙄

Anonymkode: d526f...9a9

• 2 måneder senere...

*bilde*

Okei så jeg vekker liv i denne tråden. Er det noen som vet hvordan hpv ser ut? For dette dukket opp hos min mann. Har fortsatt en følelse på at han gjør/har gjort noe bak ryggen min.

Han mener det er fordi jeg har s**d han feil, men jeg er ekstremt flink, og jeg tror ikke jeg klarer å skape en sånn uthevelse på 10 sek su****. Har klippet ut bare bilde av selve vorte, Sår eller hva det nå er. Noen som vet hva dette er? Og ja dette er bilde fra et penishode. 

Screenshot_20241030_214622_Messages.jpg

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

*bilde*

Okei så jeg vekker liv i denne tråden. Er det noen som vet hvordan hpv ser ut? For dette dukket opp hos min mann. Har fortsatt en følelse på at han gjør/har gjort noe bak ryggen min.

Han mener det er fordi jeg har s**d han feil, men jeg er ekstremt flink, og jeg tror ikke jeg klarer å skape en sånn uthevelse på 10 sek su****. Har klippet ut bare bilde av selve vorte, Sår eller hva det nå er. Noen som vet hva dette er? Og ja dette er bilde fra et penishode. 

Seriøst, la den stakkars mannen slippe mer nå. Det er psykisk terror å være sammen med en person som mistror deg i et og alt. Og som i tillegg poster bilde av pen*** (😂) hans på nett. Gjør det slutt, finn noen du kan snakke med og la dere begge få et bedre liv uten hverandre. 

Anonymkode: fec81...207

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

*bilde*

Du er syk... 

Anonymkode: 8978b...1ec

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

*bilde*

Dette kan være kjønnsvorter, men siden du har påvist hvp er det jo ikke så rart om han har utviklet kjønnsvorter. Hvilken type hpv fikk du påvist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...