Gå til innhold

Har dere vært mye hjemme i sommer?

Anbefalte innlegg

Vi er straks ferdig med 4 uker ferie, har vært 3 dager i Kristiansand, 3 dager på Vestlandet og 1 dagstur, ellers har vi stort sett bare vært hjemme og pusla med ting i hagen. 12 åringen har siste uka møtt bestevenninna si hver dag (siden mor der har begynt å jobbe igjen) og har vært strålende fornøyd med at vi «bare» har vært hjemme 😊 Jeg har hatt litt dårlig samvittighet for at vi ikke har gjort noe med henne, men hun har gjort det hun liker best akkurat nå, henge med venner 😊

Hva med dere, har dere vært mye hjemme i ferien?

Anonymkode: 84ef8...fed

Fortsetter under...

Vært 1 uke i London, en uke på hytta i Finland, vært 4 dager i Tyskland (var på Taylor Swift konserten) og så skal vi 1 uke til Spania. Ellers har vi vært hjemme og vært på teltturer i eget fylke :) Ungdommen er så langt veldig fornøyd med ferien, men hjemmedagene har vært litt kjedelig for ingen av venninnene har vært hjemme. 

Anonymkode: 4b512...b18

Annonse

Vi har vært innom hjemme noen dager innimellom for å pakke om og vaske klær. Hadde besøk av familie noen av de dagene. Har vært på turer i Norge og i utlandet. Nå er vi på hytta. Mine barn har ikke prøvd å treffe venner så mye i løpet av sommeren, mye pga at de heller ikke er mye hjemme da.

Anonymkode: edc57...126

Vi har vært mye hjemme. Vi var 8 dager bortreist på ferie å ellers har 12 åringen ønsket å være hjemme å slappe av,selv om det ikke har manglet på masse tilbud vi kan finne på. Han er jo i en alder der foreldrene ikke er de gøyeste å finne på ting med,så prøver å respektere det til en viss grad.

Han har også vært 4 dager på ferie med faren. Å nå er det plutselig ikke så lenge igjen før skolen begynner 😮

Anonymkode: fa8e6...b21

Annonse

Mye hjemme. Elsker å være hjemme når jeg har fri. Dagsutflykter og annet. 1 uke i «syden». 
Skjønner ikke at folk orker farte rundt, pakke om vesker i 4 uker. Hadde ikke vært ferie for meg. Tror heller ikke mine barn/tenåringer hadde likt det.

Anonymkode: 387c8...507

Gubben og jeg var borte i to døgn, han har vært med en kompis på to-tre småturer, ellers hjemme. Halvvoksne unger som har jobba og fremdeles jobber alt de kan. De holder til på hytta, begge to. 

Anonymkode: 5e37f...f1c

Kun hjemme. 

Jeg elsker å reise, vi har reist mye tidligere. Men i år er det mye som gjør at en sommer hjemme er eneste valg. Kjenner litt på brakkesyke, men akkurat nå er det litt annet som står i fokus. Får håpe det kommer dager hvor det går litt lettere igjen. 

Anonymkode: 3fefa...52f

Ferie i Europa litt over en uke, ellers hjemme, et par dagsturer som Sverige-shopping, bytur osv, ellers hjemme. Fått litt besøk av familie og venner. Ellers gjort arbeid som trengs i hus og hage, badet, lest og passet dyr.

Anonymkode: 15cac...291

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg observerer at de fleste som svarer her knapt har vært hjemme. 

Og mange av de har ekstremt mange ferieuker å ta av. 3-4 uker er vel normalt for folk flest. 5 uker + er jo litt voldsomt for de fleste 

Anonymkode: 0fa4e...f55

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og mange av de har ekstremt mange ferieuker å ta av. 3-4 uker er vel normalt for folk flest. 5 uker + er jo litt voldsomt for de fleste 

Jeg har sju uker, lærer, må vite, men har slett ikke reist verden rundt. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har 5 og en halv. 

Anonymkode: 15cac...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...