Gå til innhold

Selge hus... pynt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hahahaha, nei. Da er det nesten bedre å sette frem de nyinnkjøpte beige skoene fra Europris istedenfor. 😂

Anonymkode: e71f5...9a2

Ka, det er ikke jeg som har starta tråden. Forresten så kjøpte jeg kvite, kvelden ble strålende. Takk.

Anonymkode: 53107...c2a

Hehe, du vil pynte innsiden av et skap med en kapteinsuniform?

Da hadde jeg blitt lattermild altså, så om det er det du vil oppnå, litt fnising og godt humør på visning, så hvorfor ikke 😂

Du blir garantert en snakkis da, dette er sånt folk forteller om i neste sosiale lag.

"Var på visning og alt var tømt, tomme og rene skap, borsett fra en enslig kapteinsuniform"

Anonymkode: 5e263...4cc

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hahahaha, nei. Da er det nesten bedre å sette frem de nyinnkjøpte beige skoene fra Europris istedenfor. 😂

Anonymkode: e71f5...9a2

Slutt å skap deg, nå er du bare tett. 

Jeg vet i hvert fall hvem av dere to jeg ville reist ut med en kveld på byen, det er ikke deg. 

Anonymkode: ec92a...c70

Nei! 

Pynt skal være upersonlig. Diverse stoffer, både myke og røffe. Blomster, lys, tepper og puter. Du skriver garderobe, er det åpent skap? Kjør minimalistisk. Få plagg som beskriver en livsstil. F eks en lett sommerkjole, solhatt og sandaler om du bor et sommersted. Gjerne i litt duse farger. Det skal indikere en livsstil andre ønsker å ha, ikke hvem du er. 

Anonymkode: ec92a...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...