Gå til innhold

Hva er dette?? (Advarsel, bilde)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sånn flaks da, at legevakten sa akkurat det samme som deg 😅

Anonymkode: 4d3bb...3c6

- og det samme som mange i tråden som ikke henger seg på hysteriske dommedagsprofetier. 

Anonymkode: c675e...d36

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sånn flaks da, at legevakten sa akkurat det samme som deg 😅

Anonymkode: 4d3bb...3c6

Hva ellers skulle legevakta sagt? Tror du hi lyver fordi hi sier legevakta er enig med hi? H

Anonymkode: 0d18b...438

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

- og det samme som mange i tråden som ikke henger seg på hysteriske dommedagsprofetier. 

Anonymkode: c675e...d36

Vel, har du sett et skikkelig angrep av hissige bakterier, så hadde du nok også vært bekymret. Så jeg håper inderlig legevakta ikke tok for lett på dette, ved ikke å starte eventuell behandling nå. 

Anonymkode: 42b19...84a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da har jeg ringt legevakten, de har sett på det via video-link. Hun sa der ikke var nødvendig å komme ned i dag da det ikke var "noe kritisk", men hun anbefalte meg at en lege skulle se på det på mandag. Vi skulle fortsette å rense med saltvann, ikke smøre andre kremer på da det var uvist hva utslettet er. 

Hi

Anonymkode: ed609...e5b

Haha, såklart sier du det nå. Tror faktisk ikke på deg. 

Anonymkode: 20788...e38

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hva ellers skulle legevakta sagt? Tror du hi lyver fordi hi sier legevakta er enig med hi? H

Anonymkode: 0d18b...438

Jepp. Tror ikke hun har ringt engang. Hun sitter nok og koker saltvann...(!?)

Anonymkode: 20788...e38

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Screenshot_20240804_013517_Phone.jpg

Jeg skal da ikke ha på meg at jeg lyver om dette 😂😂

Beklager at legevakten sa det samme som meg 🙈 

Jeg takker for alle gode råd, også håper jeg dette (sårene hennes) roer seg så fort som mulig. Og ja - vi drar til legen på mandag 😊

Screenshot_20240804_013817_Messages.jpg

Ikke bry deg om det noen av de som svarer her skriver, hi. Du kan vite at noen av de som har svart og som tenker likt som deg er godt kvalifisert til å svare, og at iallefall jeg ( som er en av de med kvalifikasjoner uten at det er noe å skrive) hadde gjort det samme som deg. Jeg tipper de tar en bact us på mandag, og jeg tipper den viser gule stafylokokker. Da blir det behandling og så går det greit. 
Og så kaster dere sminken og kostene hennes og kjøper nytt til hun er ferdig med behandlingen, så hun inngår å smitte seg selv på nytt. 

Anonymkode: c39d1...bb3

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke bry deg om det noen av de som svarer her skriver, hi. Du kan vite at noen av de som har svart og som tenker likt som deg er godt kvalifisert til å svare, og at iallefall jeg ( som er en av de med kvalifikasjoner uten at det er noe å skrive) hadde gjort det samme som deg. Jeg tipper de tar en bact us på mandag, og jeg tipper den viser gule stafylokokker. Da blir det behandling og så går det greit. 
Og så kaster dere sminken og kostene hennes og kjøper nytt til hun er ferdig med behandlingen, så hun inngår å smitte seg selv på nytt. 

Anonymkode: c39d1...bb3

Takk ❤️

I dag var såret på nesen enda verre, så jeg kontaktet legevakten igjen. Dro ned og fikk beskjed om at det var brennkopper. Hun fikk en resept på antibiotika, men siden apoteket er stengt må jeg hente de i morgen.

De sa at dette stort sett går over av seg selv etter to-tre uker, men siden vi var der og min datter var tydelig frustrert over sårene så fikk vi medisiner. ( da han sa "det går over av seg selv etter 2-3 uker" utbrøt Hun "er det ikke over til skolen begynner?!?!?!?!?!" Sånn endte vi opp med antibiotika)

Det var ikke noe akutt, så de gav henne ikke noe på legevakta. Vi fikk beskjed om å holde ansiktet rent med vann. 

HI

Anonym bruker skrev (1 time siden):

I dag var såret på nesen enda verre, så jeg kontaktet legevakten igjen. Dro ned og fikk beskjed om at det var brennkopper. Hun fikk en resept på antibiotika, men siden apoteket er stengt må jeg hente de i morgen.

De sa at dette stort sett går over av seg selv etter to-tre uker, men siden vi var der og min datter var tydelig frustrert over sårene så fikk vi medisiner. ( da han sa "det går over av seg selv etter 2-3 uker" utbrøt Hun "er det ikke over til skolen begynner?!?!?!?!?!" Sånn endte vi opp med antibiotika)

Det var ikke noe akutt, så de gav henne ikke noe på legevakta. Vi fikk beskjed om å holde ansiktet rent med vann. 

HI

Husk at brennkopper er smittsomt da, så ikke hele familien får dem.

I barnehagen må de dekkes til for ikke å smitte de andre barna...

Hun er så stor at det ikke er noe problem egentlig, men greit for henne (og deg) å vite at det ikke må plukkes på og ta på andre. 

Husker sønnen til en venninne hadde brennkopper og han smittet jo både seg selv på nye steder og søsteren sin. Brukte lang tid på å bli helt kvitt det.

Anonymkode: 68ff0...145

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Husk at brennkopper er smittsomt da, så ikke hele familien får dem.

I barnehagen må de dekkes til for ikke å smitte de andre barna...

Hun er så stor at det ikke er noe problem egentlig, men greit for henne (og deg) å vite at det ikke må plukkes på og ta på andre. 

Husker sønnen til en venninne hadde brennkopper og han smittet jo både seg selv på nye steder og søsteren sin. Brukte lang tid på å bli helt kvitt det.

Anonymkode: 68ff0...145

Ja, fikk tydelig beskjed om det. 🙈 

Men takk for omtanken 😊

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

HI

Godt at dere fikk svar og behandling videre. Håper alt gror som det skal 🙏🏻

Anonymkode: 50c74...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...