Anonym bruker Skrevet 2. august 2024 #26 Del Skrevet 2. august 2024 På farens side har de nesten sluttet med julegaver. De får gaver ifra besteforeldre, onkel og far. Konklusjonen ifra mine unger var at det var en skikkelig stusselig julaften. På den siden åpnes en og en gave, gaveåpningen har foregått i mange timer siden hele storfamilien er sammen. Så i fjor var det vist en fryktelig kjedelig og unormal julaften. Det var det vist ikke bare mine barn som syns, men ene tanten til faren fikk tvinga mellom vilja si (hu får alltid vilja si) I min familie har vi kuttet ut endel gaver, men er mer enn bare nermeste familie. Jeg har aldri gitt til venner, venners barn osv. det syns jeg har vært rart utover i ungdomstiden da vi venner ga hverandre gaver. For når familien utvides her og der, så utvides også hvor mange vi gir gave til. Så kutte litt her og der er helt greit, men ikke for mye syns jeg. Anonymkode: b7590...aae Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448970-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-dere-som-ikke-har-kj%C3%B8pt-julegaver-enn%C3%A5/page/2/#findComment-150123055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå