Gå til innhold

Noen som har valgt å ha mikrosement på bad?

Anbefalte innlegg

Skal pusse opp badet og merker at firmaet som skal gjøre det er veldig tradisjonell med tanke på materialer som skal brukes. De anbefaler fliser og mener dette er det beste. Jeg kan ikke velge et annet firma da dette er en avtale borettslaget har inngått.

Jeg ønsker vegger uten fuger og har begynt å se på mikrosement. Er det noen av dere som har dette? Er dere fornøyd? 

Eller er baderomsplater et bedre alternativ? Noen med erfaringer? 

Anonymkode: e7e8d...8a3

Fortsetter under...

Sønnen min har det i leiligheten sin og det er kjempetøft. Det er minst ti år siden det ble pusset opp og veggene er like nå som da han flyttet inn. Det blir jo et rustikk og tøft rom, men absolutt fint. 

Anonymkode: b23f0...733

Så på mikrosement nå, ser veldig bra ut.

Jeg har hvite fliser på bad og syntes ikke det å male fliser er et godt alternativ men kanskje mikrosement er det. Vet iallefall at jeg ville gått for glatte vegger og fliser på gulv og i våtsone. Ja, det er typisk at baderoms firma vil alle skal velge flis men trendene snur og mange ønsker glatte flater ovenfor flis. Hadde vært optimalt med glatte flater man kunne malt for å friske opp badet etter noen år. 

Det er et byggemateriale takstmenn ikke er glad i så det vil forringe verdien på badet ditt. 

Enig med deg ang fuger forøvrig. Vi har kjørt baderomsplater og belgg på gulv. 

Men jeg ser ikke at du har mye valg så lenge du er med på felles oppussing. 

Anonymkode: 920cc...5bb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...