Gå til innhold

Er jeg dum hvis..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tar kontakt med en mann som plutselig blokkerte meg? Jeg lurer på hvorfor..? Var det virkelig kun pga jeg ikke hadde tid til han? Jeg tror han ble fornærmet.. 

Anonymkode: 0f7e2...da7

Ikke ta kontakt.  

Anonymkode: 553b4...185

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg sa nei til å se han runke på live lamera... så han blokkerte meg.. han sa han ønsket en kjæreste. Bare veldig rart. Uten noen forklaring. 

Hvorfor iallverden trenger du en forklaring?? 

Anonymkode: 5ab40...1ea

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg tar kontakt med en mann som plutselig blokkerte meg? Jeg lurer på hvorfor..? Var det virkelig kun pga jeg ikke hadde tid til han? Jeg tror han ble fornærmet.. 

Ja

Anonymkode: f3abc...e6c

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg sa nei til å se han runke på live lamera... så han blokkerte meg.. han sa han ønsket en kjæreste. Bare veldig rart. Uten noen forklaring. 

Enhver med et lite snev av evne til risikovurdering ville hatt blinkende varsellamper av den der. Her er vi nok mer over i puh, der unngikk du muligens en skikkelig særing. 

Anonymkode: 4839f...0cc

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor trenger du en forklaring egentlig?

Anonymkode: 1bd7a...525

Hvorfor tror mannfolk at det er så spennede å se på egentlig.

Anonymkode: 1bd7a...525

Her tenker jeg du sitter med overtaket etter den kommunikasjonen og han blokker deg fordi han føler seg dum. Hvis du kontakter han nå så gir du fra deg overtaket og gir han mer makt i en vanvittig idiotisk situasjon.  Jeg ville aldri kontaktet han men heller la han rulle seg i skam 

Anonymkode: 5db3e...c23

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Her tenker jeg du sitter med overtaket etter den kommunikasjonen og han blokker deg fordi han føler seg dum. Hvis du kontakter han nå så gir du fra deg overtaket og gir han mer makt i en vanvittig idiotisk situasjon.  Jeg ville aldri kontaktet han men heller la han rulle seg i skam 

Anonymkode: 5db3e...c23

Takk for svar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...