Gå til innhold

Har du noen gang hatt venninne reise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venninne reise? 
Selvsagt mener du venninnereise eller venninnetur!

Men ja, det har jeg. Vi har vært på fotturer i fjellet (venninne har hytte), helg i Gøteborg, Kristiansand, Dublin, København og vi var i New York i mai.

I august skal vi gå 3 dager i fjellet sammen.

Anonymkode: 09f40...cb0

Annonse

Nei. De fleste har ikke så god råd så aktiviteter som koster penger prioriteres ikke. I tillegg har flere store forpliktelser eller omsorgsbyrder. 

I stedet har vi et fast treffpunkt en gang i måneden. Her kommer de som kan og man kan gjerne ta med en venn. Det varierer veldig hvem og hvor mange. Noen dukker opp hver gang. Andre er med én gang i året eller sjeldnere. Vi er alt fra 2 - 15 som kommer. De fleste gangene er vi 4-5. Veldig koselig lavterskel 😊

Anonymkode: 975d2...5ec

Mange ganger. Det er stort påfyll i den sosiale kontoen å reise vekk med venninner. God mat, masse gode samtaler, noe godt i glasset i godt selskap til de tidlige morgentimer. Vi har reist både på hytteturer og utland som Genève og USA. 

Anonymkode: a8912...8b3

Nei, har en god venninnegjeng, men så lenge vi har barn så blir fritid og ferie prioritert med dem. Vi treffes innimellom, og kunne nok fint trives på tur sammen, men alt til sin tid. Kanskje vi havner på pensjonistreiser med buss til Blaafarveverket om 20 år. 

Anonymkode: d2bd9...745

Annonse

Var på skiferie alpene med en venninne da jeg var 20. Men nå, med barn, vil det være helt feil for meg å bruke tid og penger på å reise noe sted uten barna. All min tid, som ikke er på jobb, brukes til å følge opp barna. Jeg hadde hatt dårlig samvittighet både for tiden og pengene om jeg reiste på venninnetur nå. 

Anonymkode: 9efd1...a73

Ja, da jeg var i tjueårene reiste jeg mye med venner. England, Spania, Hellas, Thailand, Japan, Sør Korea, Kina, Polen, Tsjekkia, Sverige, Danmark, Frankrike, Serbia +++. Nå reiser jeg aldri med venner. Jeg foretrekker å reise med nærmeste familie istedenfor. 

Anonymkode: 96e67...f18

Jeg har hus i Spania, og har med venninner dit et par ganger i året. Ellers har jeg venninne med hytte ved sjøen, hvor vi ofte tar turen fordi det er bare tre timer med bil. 
Ellers har jeg vært på venninnetur til Gdansk i fjor. 

Anonymkode: 61216...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...