Gå til innhold

Dette må være den tristeste reklamen jeg har sett på lenge. Tenk at barn trenger en sånn bok...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den vil jeg tro at mange små barn kan ha nytte av. De har ikke det tidsbegrepet vi voksne har, så denne boken synes jeg så helt suveren ut faktisk 🙂 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skilsmisse, alle barns drøm.

Anonymkode: c4b69...d1c

Det er det selvsagt ikke. Jeg skjønner at du er ironisk, men for en dum ting å ytre. 

Skilsmisser skjer, noen ganger for barnets beste, og da kan en slik bok være til hjelp for de minste. 

Anonymkode: 3d6f4...c89

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er det selvsagt ikke. Jeg skjønner at du er ironisk, men for en dum ting å ytre. 

Skilsmisser skjer, noen ganger for barnets beste, og da kan en slik bok være til hjelp for de minste. 

Ja, det høres ut som skilsmissen virkelig har gjort henne lykkelig. Men siden du vil ta en seriøs og alvorlig debatt om dette heller enn å holde på (den mørke) humoren, tror du seriøst at skilsmisse er noe folk ønsker seg? Hvis det ikke er noe folk ønsker seg (er det vel?), burde det da gjøres noe for å få ned antallet skilsmisser?

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det høres ut som skilsmissen virkelig har gjort henne lykkelig. Men siden du vil ta en seriøs og alvorlig debatt om dette heller enn å holde på (den mørke) humoren, tror du seriøst at skilsmisse er noe folk ønsker seg? Hvis det ikke er noe folk ønsker seg (er det vel?), burde det da gjøres noe for å få ned antallet skilsmisser?

Jeg tror seriøst ikke at skilsmisse er noe noen ønsker seg. Det har jeg heller ikke gitt uttrykk for. 

Skilsmisser vil alltid eksistere, men jeg er enig i at man bør se på tiltak som kan gjøre det enklere å få hverdagen til å gå opp. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror seriøst ikke at skilsmisse er noe noen ønsker seg. Det har jeg heller ikke gitt uttrykk for.

Skilsmisser vil alltid eksistere, men jeg er enig i at man bør se på tiltak som kan gjøre det enklere å få hverdagen til å gå opp.

Da så, siden du har valgt en alvorlig debatt heller enn humor, hva mener du vi kan gjøre for å få ned skilsmissetallene?

En liten digresjon til akkurat det med å få hverdagen til å gå opp. For utenom jobb og skole - hvor mange aktiviteter MÅ egentlig ungene være med på? Nå har jeg voksne barn, men jeg kjenner en del småbarns-foreldre som har to og tre barn, derav alle går på både 4 og fem aktiviteter hver. Da lager man seg faktisk problemer. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da så, siden du har valgt en alvorlig debatt heller enn humor, hva mener du vi kan gjøre for å få ned skilsmissetallene?

Jeg har ikke valgt noen form for debatt. Jeg reagerte på det jeg syntes var en idiotisk uttalelse. At du blir trigget og prøver å starte en diskusjon ligger ikke på meg. 

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Herregud, det er da ikke det hun sier i det hele tatt.

Anonymkode: 70c66...958

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Tuller du? Klarte du å finne noe negativt med dette? 

Anonymkode: 38f8b...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...