Gå til innhold

Hvor kjøper du undertøyet ditt?

Anbefalte innlegg

Hadde en samtale med en venninne i går, og hun ble nærmest bestyrtet da jeg sa at jeg kjøpte mine bh-er og truser på Cubus. Det var bare noe billig ræl mente hun. Jeg er fornøyd med passformen så det holder for meg. Og prisen passer meg også. Truser er jeg ikke vant til å ha i mange år, de synes jeg faktisk det kan være greit å bytte ut med jevne mellomrom. 

Hvor handler dere undertøy? 

Anonymkode: 4a7f8...e38

Fortsetter under...

Jeg liker å spare penger, derfor kjøper jeg brukt på finn. 😊

Neida, spøker bare. HM, Cubus, Lindex, Zavanna og glad i en lokal klesbutikk jeg ikke vil si navnet på (for det navnet finnes bare her jeg bor).

Anonymkode: 2cd65...71c

Annonse

Truser på Marks and Spencer, BH på Lindex.

Jeg har en enorm rumpe, og grunnet eksem helt avhengig av bomulls truser. Så de jeg bruker nå, er de eneste som sitter fint på rumpa mi. Og jeg har prøvd så mange forskjellige truser.

Anonymkode: cc43a...31b

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Jeg liker å spare penger, derfor kjøper jeg brukt på finn. 😊

Neida, spøker bare. HM, Cubus, Lindex, Zavanna og glad i en lokal klesbutikk jeg ikke vil si navnet på (for det navnet finnes bare her jeg bor).

Anonymkode: 2cd65...71c

🤭

Min mormor kjøpte faktisk truser til meg på loppis. Husker jeg fikk de, litt perpleks takk fra meg, da hun reiste kikket bare mamma på meg og sa: ja, akkurat de tror jeg vi kaster uten å si noe 😆

Truser og sokker kjøper jeg på Cubus eller KappAhl, BH kjøper jeg fra Miss Mary. 

Anonymkode: 2ce80...8c2

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fra cubus og lindex. Prøvde bh fra Change. Passet ikke i det hele tatt

Anonymkode: a46c2...913

Det skjønner jeg ikke at er mulig, de har jo så mange forskjellige modeller. De har et annet størrelsessystem da, så størrelsene er annerledes enn andre steder, men de har jo modeller for alt.

Jeg har vært overvektig, normalvektig, gravid og ammende. Ung, voksen og godt voksen, og de har alltid funnet modeller som passer ønskene mine.

Anonymkode: 6558b...431

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det skjønner jeg ikke at er mulig, de har jo så mange forskjellige modeller. De har et annet størrelsessystem da, så størrelsene er annerledes enn andre steder, men de har jo modeller for alt.

Jeg har vært overvektig, normalvektig, gravid og ammende. Ung, voksen og godt voksen, og de har alltid funnet modeller som passer ønskene mine.

Var i butikken og fikk hjelp. Men den jeg fikk anbefalt var vond å ha på.

Anonymkode: a46c2...913

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hatt utallige bh-er fra Change. Samtlige har for meg vært ubehagelige, eller så har de hatt kort brukstid sammenlignet med andre bh-er (fellesnevneren er spilene som kommer ut). 

Jeg bruker kun den samme modellen hipstertruse fra HM. BH er veldig mye forskjellig. 

Anonymkode: c3031...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...