Gå til innhold

Er det innafor å kjøpe den vesken?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ønsker meg denne vesken/ bagen lenge og lurer på om dere syns at 1475 kr er alt for mye for en veske. Mange av venninnene mine synes at det nermest er «billig» og jeg tenker jo at hvis jeg kan ha den lenge så er det smart, men hva tenker dere?

image.thumb.png.22516a12e11955ffb920064d4ea4cdd9.png

Anonymkode: e9f19...2db

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes det var billig for en veske. Har selv ingen vesker som koster såpass lite, den billigste jeg har er vel en Mulberry til ca 8000 kr. Nå skal det sies at jeg elsker vesker, og bruker heller penger på det enn klær, smykker og sko.

Anonymkode: bb03b...f66

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Helt innenfor, fin pris for en slik veske.

Fikk lyst på en slik selv.

Selv betalte jeg akkurat 4300 for en 27år gammel brukt veske, og det var et røverkjøp.

Anonymkode: ae16b...650

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du har kjøpt🥳

Helt innafor å kjøpe den vesken hvis du liker den og har råd til den. 
Noen av mine venninner kjøper veske på H&M til 199 kr, mens andre kjøper designervesker til flere tusen. Man bør kjøpe det man liker/har råd til, uavhengig av hva andre måtte mene ☺️

Annonse

Jeg kjøpte meg nettopp en ny veske til 2000,- og syns jeg hadde gjort et kupp 😄 Hvis du liker vesken og har råd til den, så kjøp den. 

Handler sjeldent vesker, men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å kjøpe skikkelig kvalitet og pent design. Angrer ikke på det 🙂 

Endret av Sommerkroppen 2029

Jeg hadde ikke kasta bort 1500 kroner på ei veske jeg ikke hadde bruk for, men det er meg, jeg bruker så godt som aldri veske. 1500 kroner er uansett ingen formue, har du råd, så har du lov. 

Anonymkode: a7228...f0a

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hei! Jeg har ønsker meg denne vesken/ bagen lenge og lurer på om dere syns at 1475 kr er alt for mye for en veske. Mange av venninnene mine synes at det nermest er «billig» og jeg tenker jo at hvis jeg kan ha den lenge så er det smart, men hva tenker dere?

image.thumb.png.22516a12e11955ffb920064d4ea4cdd9.png

Anonymkode: e9f19...2db

Innafor i forhold til hva?

Anonymkode: 23478...9e3

"The customer is always right in matters of taste" heter det. Hvis noen ønsker å kjøpe ei falsk leopardskinnveske så er det lov. Det viktige er hva den som kjøper den har for smak og liker, ikke hva andre liker. Det hi spør er ikke om den faller i andres smak, men om hva som er viktig, å ha noe som faller i andres smak eller å ha noe som varer lenge. Altså det eldgamle spørsmålet, hva er viktigst, at noe er praktisk eller at noe er fint. Menn er veldig opptatt av det praktiske. Jeg ser ikke menn kjøpe verktøy og spørre andre menn om de synes verktøyene som nylig ble innkjøpt er fine.

Anonymkode: 0117b...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...