Gå til innhold

Ikke engasjert i venninner barn/baby

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt annen følelse når det kommer til mine tantebarn men føler ikke noe for venninners baby og barn. De er sikker søte tenker jeg men klarer ikke å engasjere meg i dem og deres liv. Det finnes en grense på hvor mye jeg orker å høre om dem også. Jeg har ikke noe i mot om venninna tar med seg baby under 1 år på våres treff (uansett om jeg hadde foretrekk å bare henge med henne uten baby på slep). Jeg har 2 venninner med baby, hun ene har bare med baby av og til og da er baby mer i bakgrunnen utenom om han trenger trøst å mat.

Men andre venninne min er litt opptatt at de hun henger med må holde hennes 7 måneders gammel baby og dulle med det. Jeg er flinkere med eldre barn som kan snakke, hater å snakke i teit baby stemme noe jeg nekter hehe eller å underholde en baby og å holde. Så jeg føler meg litt sær at jeg ikke henger så mye med denne venninnen en min andre venninne som har baby fordi hun andre venninnen min prøver ikke å presse sin baby på meg.

Hvorfor er noen så opptatte at andre MÅ holde deres baby? Sist vi hang virket hun litt skuffet at jeg ikke fikk holde baby hennes fordi hun ville ta bilde. (Jeg turde ikke å gå med en baby i armene rundt kjøpesenter) så jeg takket nei til å holde

Anonymkode: ffb41...531

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448919-ikke-engasjert-i-venninner-barnbaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt. Jeg liker ikke babyer. Likte mine egne, men likte de bedre da de ble eldre og fikk mer personlighet. Har altfor mye i mitt eget liv til at jeg klarer på ekte å være engasjert i andre barns liv. Har ei venninne nå som har fått baby. Kjempekoselig, men hu sender rundt 50 snap om dagen og forteller om absolutt alt. Det er greit det, altså. Men det blir litt i overkant 

Anonymkode: 4b750...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...