Gå til innhold

Hvorfor trur enkelte menn

Anbefalte innlegg

At man ønsker å hoppe i senga med dem når de har vært sure og grinette lenge og bare kranglet? Det er så turn off når de oppføre seg slik. 
plutselig blir de kåte og vil ha noe og forvente at ja, ja da skal man kose osv.. urk så blir de sure for de blir avist. Da er det synd på dem🙄 

man har foralt og forklart om dette mange ganger men alikevell er det gresk

Anonymkode: d59d2...bd1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448918-hvorfor-trur-enkelte-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er velkjent at dette er en stor forskjell mellom kvinner og menn.

Kvinner blir ikke så lett kåte når huset ser bomba ut og mannen har vært sur hele dagen. Smarte menn har skjønt og akseptert dette og rydder, vasker og legger opp til sex i timene før det skal skje.

Litt mer enkle møblerte menn skjønner det ikke, og blir skuffet ;)

Men skrur av alle andre tanker når de vil ha sex, hva som har skjedd tidligere på dagen, at det er rotete i stua osv spiller ingen rolle.

Anonymkode: 99847...7d9

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det er velkjent at dette er en stor forskjell mellom kvinner og menn.

Kvinner blir ikke så lett kåte når huset ser bomba ut og mannen har vært sur hele dagen. Smarte menn har skjønt og akseptert dette og rydder, vasker og legger opp til sex i timene før det skal skje.

Litt mer enkle møblerte menn skjønner det ikke, og blir skuffet ;)

Men skrur av alle andre tanker når de vil ha sex, hva som har skjedd tidligere på dagen, at det er rotete i stua osv spiller ingen rolle.

Anonymkode: 99847...7d9

Bare for å klargjøre - det er ikke ryddig hus kvinner tenner på. Det vi tenner på er å føle oss sett og verdsatt. Når vi blir overlatt til å gjøre alt husarbeidet føler vi det motsatte, og det er turn-off fordi vi føler oss forlatt og alene i alt. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror ganske mange menn mener at sex er en god måte å få opp stemningen på, mens mange kvinner må ha god stemning for å ha lyst på sex. 

Anonymkode: 9a32b...42e

Jeg mistenker at mange menn ikke tar med stemninga i vurderingen i det hele tatt. Jeg tror de tenker «jeg vil pule», ikke noe mer.

Anonymkode: 4d731...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...