Gå til innhold

Ok. Jeg innrømmer det. Jeg handler av og ril på Temu.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ante meg at jeg kom til å bli hengt av enkelte skinnhellige damer her inne. Akkurat det bryr jeg meg fint lite om. Men dere skal vite at mange av de produktene som Temu selger, er å finne i flere norske butikker også, til en helt annen pris, gjerne tidoblet. Og de handler dere. Hi

Anonymkode: 1cde9...bf7

Jeg handler og mye på temu. Alt i fra kjøkkenutstyr, hageutstyr, fine kunstige blomster osv.  Smartklokka mi er og fra temu. Fungerer veldig bra.

Anonymkode: 956ec...95b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg handler og mye på temu. Alt i fra kjøkkenutstyr, hageutstyr, fine kunstige blomster osv.  Smartklokka mi er og fra temu. Fungerer veldig bra.

Og når du får kreft skal vi andre betale for din behandling. 

Anonymkode: c996e...b49

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Regner med atr du er fullstendig feilfri....

Anonymkode: 26ad9...c70

*Miss Marple* skrev (17 minutter siden):

Noen ting er lettere å velge bort enn andre. 

De sparer et par tiere, vet du. Da må det være greit å risikere en liten blyforgiftning eller to. 

Anonymkode: f30d9...289

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ja, og det skal vi andre når du får kreft også 

Anonymkode: 91055...ce8

Annonse

Vel da er jeg gjerne skinnhellig - jeg kjøper ikke ræl på Temu (ikke kjøper jeg ræl på Nille heller). Kos deg med giftig ræl lagd av barnearbeidere. 

Denne fra SNL er ganske treffende.

Anonymkode: 9668b...cab

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke pleeeaaaase linke til de «fine kunstige» blomstene du har bestilt på Temu??! 🤣🤣🤣

Skulle også veldig gjerne sett de «morsomme» dørmattene fra ei annen her inne og.

En spesiell type folk, ja…

Anonymkode: 126eb...2f9

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Regner med atr du er fullstendig feilfri....

Anonymkode: 26ad9...c70

Det handler ikke om å være feilfri, men det handler om å ikke gjøre idiotiske valg. Jeg bruker støvmaske når jeg pusser med sandpapir, jeg røyker ikke, og jeg forsøker å følge kostholdsrådene. Jeg ønsker ikke med viten og vilje å utsette meg for noe som er så skadelig. 
I tillegg syns jeg det er motbydelig å støtte den slags arbeidsforhold, for ikke å snakke om miljøaspektet ved den slags varer. Fast fashion generelt er jo fælt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...