Gå til innhold

Er det galt å true journalister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke det!

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er vel ikke så selvfølgelig? Pro-palestinerne er blitt ganske ekstreme og mener tydeligvis at det ikke er galt.

Anonymkode: 05679...6cb

At du ikke synes det er selvfølgelig,får stå for egen regning....

Annonse

Østerdølen skrev (6 minutter siden):

At du ikke synes det er selvfølgelig,får stå for egen regning....

Du skriver selvfølgelig er det ikke det? Altså det er ikke galt at journalister blir truet. 

Og alle våre meninger står for vår egen regning, hva tenker du det ellers skal være? Noen som skal godkjenne tankene våre?

Anonymkode: c06b3...235

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Heldigvis så synes vel ikke de fleste at det er greit, i motsetning til deg.

Anonymkode: d3752...6ed

Er det ikke mulig å lese hva jeg skrev innledningsvis,hva som hva svaret og min respons på det før man uttaler seg.Si meg,er det kun mindre lesekyndige her inne?

Østerdølen skrev (19 minutter siden):

Er det ikke mulig å lese hva jeg skrev innledningsvis,hva som hva svaret og min respons på det før man uttaler seg.Si meg,er det kun mindre lesekyndige her inne?

Det er du som svarer at selvfølgelig er det ikke galt å true journalister

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Det er du som svarer at selvfølgelig er det ikke galt å true journalister

Nei,det skriver jeg ikke i det hele tatt!Jeg svarer først at det selvfølgelig IKKE er greit,før noen svarer at det ikke er så selvfølgelig.Da svarer jeg at om vedkommende mener at det ikke er selvfølgelig,må det stå til vedkommendes egen regning.

Østerdølen skrev (14 minutter siden):

Nei,det skriver jeg ikke i det hele tatt!Jeg svarer først at det selvfølgelig IKKE er greit,før noen svarer at det ikke er så selvfølgelig.Da svarer jeg at om vedkommende mener at det ikke er selvfølgelig,må det stå til vedkommendes egen regning.

Hi spør

Er det galt å true journalister

Du svarer

Østerdølen skrev (10 timer siden):

Selvfølgelig er det ikke det!

Annonse

Her har de krysset en grense som er veldig farlig å krysse. De som deltok i denne demonstrasjonen burde fått kraftige bøter. Ironisk nok så var vel journalisten de truet halvt palestiner også. 

Det er på høy tid at pro-palestina organisasjoner setter ned foten for egne demonstranter, mulig de burde fått bøtene om de ikke klarer å holde styr på egne rekker.....

Anonymkode: 0071a...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...