Gå til innhold

Dere som er overvektige og trener

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tights, stort sett. Er det skikkelig varmt tar jeg på meg shorts. Spiller også kamper i shorts når jeg driver med idretten min. Føler meg vel i begge deler, men må være high waist tights som holder magen på plass. 

Anonymkode: 7bd5d...714

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du er mye mer enn 5-10 kg for mye hvis du har BMI på 27...

Anonymkode: a2203...12e

Var det en nødvendig kommentar? Det kommer vel an på hvor høy man er uansett. 

Anonymkode: 7bd5d...714

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Dine preferanser er ikke avgjørende her altså. BMI er ikke nødvendigvis et godt verktøy men for meg som er lav er det bare ti kilo mellom bmi på 23 og 27. En er normalvektig med bmi på 23 med mindre en har heftig bukfedme.

Anonymkode: fd714...a6a

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva slags treningstøy bruker dere? Jeg har 5-10 kg for mye (BMI på 27) og føler meg ikke vel i tights, men finner ikke gode alternativ. 

Anonymkode: 6d623...9cd

hvorfor føler du deg ikke vel i tights? man ser jo mye smalere ut

Anonymkode: 0a013...92e

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

hvorfor føler du deg ikke vel i tights? man ser jo mye smalere ut

Det tror jeg bare det er overvektige som tror. Virkeligheten er at tights fremhever alt. Det betyr ikke at det er feil at overvektige bruker det, men tights og en litt romslig treningstrøye har aldri aldri gjort noen den tjenesten at man ser smal ut. 

Anonymkode: bd8f4...9fa

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det tror jeg bare det er overvektige som tror. Virkeligheten er at tights fremhever alt. Det betyr ikke at det er feil at overvektige bruker det, men tights og en litt romslig treningstrøye har aldri aldri gjort noen den tjenesten at man ser smal ut. 

Anonymkode: bd8f4...9fa

nei jeg klarer helt fint og se hvilken klær som gjør meg stor og hva som gjør meg slank

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er velig overveltig og trener stort sett i lang tights, som er litt tykkere enn de vanlige tightsene er, eller tights som går til knærne. Av og til bruker jeg en litt videre treningsbukse.

Anonymkode: cb929...4a4

Kan jeg spør hvor du kjøper tights som går til knærne? Jeg er veldig glad i de som går til rett over knærne, men synes de er vanskelig å finne. Vanligvis går de til under knær/midt på legg, full lengde eller lårkort. 😕

Anonymkode: b2ee0...d91

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Kan jeg spør hvor du kjøper tights som går til knærne? Jeg er veldig glad i de som går til rett over knærne, men synes de er vanskelig å finne. Vanligvis går de til under knær/midt på legg, full lengde eller lårkort. 😕

Anonymkode: b2ee0...d91

Ser at jeg skrev til knærne, beklager det, mente til under knærne, det datt ut et ord der.

Anonymkode: cb929...4a4

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei? Hvis du sjekker i BMI-kalkulator ser du man kan gå ned mindre enn 10 kg og bli normalvektig med BMI på 27. 

Anonymkode: bb73a...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...