Gå til innhold

Dere med hund - hvilken rase har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva er denne meningsløse informasjonen god for? Hva kan den brukes til?

Anonymkode: ff66b...52f

Trenger den å brukes til noe? Alt trenger ikke å være meningsfullt vel?

Anonymkode: 46ca9...1f6

Korthåret chihuahua!

Planen vår var en mye større hund, men denne lille tassen her har knust alle fordommene mine (våre) for rasen. Bjeffer sjelden, er svært tillitsfull og nysgjerrig. Samtidig kan han gå lang tur.

Anonymkode: bc3c2...28b

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hva er denne meningsløse informasjonen god for? Hva kan den brukes til?

Anonymkode: ff66b...52f

Haha! Lurte på det samme. Hvorfor vil noen vite hvilke hunderaser folk de ikke kjenner har??! Merkelig. 

Anonymkode: 9a989...28a

Annonse

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Synes du faktisk at de er fine, eller er det bare fordi de passer med livsstilen deres?

Anonymkode: 07b6e...f02

Puddel var absolutt ikke min første pri på valg av hund, men med allergiske unger så var utvalget ganske smått- og vi testa hva vi tålte. Puddel har vokst på både meg, og storfamilien vår og vennene våre. Det er allsidige, smarte og sterke hunder, de er intelligente og passer godt med barn. Vi er aktive folk med tur, idrett og mye unger i hus, i tillegg til at vi driver et lite småbruk som bigesjeft til jobbene våre. På fleip sier vi at det eneste mellompuddelen ikke egner seg til er fjellturer i løssnø på ski. I løype går det bra. Så holder vi såkalt sportsklipp/ lammeklipp på de. De trenger pelsstell og det tar tid, men summen av gode ting og kombinasjon med «behovene» i vår familie så ja, de er både pene, søte, crazy og veldig brukervennlige hunder. 

Anbefaler lett renraset puddel over alle komboene som har dukket opp de senere år. 

Anonymkode: ac0ed...d2f

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Haha! Lurte på det samme. Hvorfor vil noen vite hvilke hunderaser folk de ikke kjenner har??! Merkelig. 

Anonymkode: 9a989...28a

Jeg leser for å se om det er raser jeg ikke vet  om, har glede av å se variasjonen osv.

Bruker ikke infoen til noe som helst annet enn trådene med sommerkjoler eller hverdagsservise. Ser jeg noe spennende googler jeg det.

Anonymkode: 90bdf...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...