Gå til innhold

Pakke fra Sverige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sikkert det tar så lang tid å få sendt det fra Sverige, men det kan jo heftes i tollen og hvis det er Posten kan de innimellom bruke lang tid på å få en pakke fra både a til b og c. Og Postnord kan være flinke å surre de også.

Har du ikke fått noe sporingsnummer da?

Anonymkode: e6405...5d7

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke sikkert det tar så lang tid å få sendt det fra Sverige, men det kan jo heftes i tollen og hvis det er Posten kan de innimellom bruke lang tid på å få en pakke fra både a til b og c. Og Postnord kan være flinke å surre de også.

Har du ikke fått noe sporingsnummer da?

Anonymkode: e6405...5d7

Nei. Fikk mail om at pakken var sendt meg postnord My Pack Collect. Men ser den ikke i postnord appen 

Anonymkode: 8b8dc...744

Her har jeg bestilt 4 pakker fra Tyskland, de er bestilt i juni og starten av juli. Og de jeg bestilte fra sendte pakkene innen 2 døgn. Og jeg har alle i posten appen. De 2 første sendte de tilbake etter 2 uker, en av de er kommet nå tilbake i Norge igjen. Men ingen på vei til meg. Har aldri tatt så lang tid, og vært så mye tull med pakker. 

Anonymkode: 077a2...7ad

Annonse

Effektivisering heter det. Før (frem til slutten på 80-tallet) hadde posten folk på togene som satt og sorterte posten mens toget gikk. Slik kunne posten komme frem fra en stasjon til den andre samme dag, slik at brev og annen post var fremme i postkassen hos mottaker dagen etter. Men så kom effektiviseringen! Og nå sendes all post ned til Lørenskog for sortering, før den sendes videre i landet. Slik kan det ta uker for selv et postkort å nå frem fra en plass til en naboplass.

Effektivisering heter det.

https://frifagbevegelse.no/posthornet/na-skal-all-post-via-ostlandet--tungvint-unodvendig-og-komplett-uforstaelig-6.158.949876.6965435bb1

Anonymkode: 595ac...380

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Pakker sendt med Postnord i Sverige, sendes med Posten i Norge. Derfor. Spor den på Posten.no. Jobber med dette og ikke noe nytt at dette skaper forvirring.

Anonymkode: 44ee3...bd7

Jeg fikk ikke sporingsnummer. Bare en mail om at pakken er sendt. Den ligger ikke inn på posten apoen. Bør jeg etterlyser sporingsnr?

Anonymkode: 8b8dc...744

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Effektivisering heter det. Før (frem til slutten på 80-tallet) hadde posten folk på togene som satt og sorterte posten mens toget gikk. Slik kunne posten komme frem fra en stasjon til den andre samme dag, slik at brev og annen post var fremme i postkassen hos mottaker dagen etter. Men så kom effektiviseringen! Og nå sendes all post ned til Lørenskog for sortering, før den sendes videre i landet. Slik kan det ta uker for selv et postkort å nå frem fra en plass til en naboplass.

Effektivisering heter det.

https://frifagbevegelse.no/posthornet/na-skal-all-post-via-ostlandet--tungvint-unodvendig-og-komplett-uforstaelig-6.158.949876.6965435bb1

Anonymkode: 595ac...380

Ja det er helt sykt! Bestillte en vare fra en privatperson som bor ca en time unna meg,for trodde pakken tok kjappeste vei,å da burde det ikke gå mer enn en dag. Men den ble sendt fra Bergen til Lørenskog for sortering,for så komme tilbake til der jeg bodde. Så det tok jo nesten en uke! 

Anonymkode: e6a31...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...