Gå til innhold

3 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kanskje jeg skal forsøke. Gjerne ikke jogge, men tur. Og da uansett vær. 

Anonymkode: a58da...e12

Ja gjør ddt! Er det dårlig vær, er det bare å ta på regntøy. Blir nydelig!

Anonymkode: a8d78...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis noen av vennene dine er hjemme kan du sende en melding og spør om de vil være med på tur. Det er ikke bare vin og lyse sommernetter som gir oss glede i hverdagen. 

Anonymkode: b5240...ab3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja gjør ddt! Er det dårlig vær, er det bare å ta på regntøy. Blir nydelig!

Anonymkode: a8d78...e70

Ja, frem med regntøyet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis noen av vennene dine er hjemme kan du sende en melding og spør om de vil være med på tur. Det er ikke bare vin og lyse sommernetter som gir oss glede i hverdagen. 

Har ikke så mange å spørre nå når hun ikke har svart meg, men får se om jeg kan finne litt glede selvom. 

Skrevet

Vi bor i Bergen og ikke hatt noe særlig til sommervær, men jeg og ungene lagde sommerbingo. Ser ut som en bingobrett, men i hver rute skrev vi ned ting vi skulle gjøre i løpet av ferien, som f.eks bade i regnet, fiske, gå på biblioteket, plukke bær, gå på kino, gå på fjelltur, invitere noen på middag, lage en ny matrett vi ikke har laget før osv Hva med å gjøre noe sånt? 
Lag deg en liste med ting DU vil gjøre og gjennomfør det!

F.eks invitere en venn eller flere på reker og vin/middag/lunsj/tur/kafé

Det er bare til å sende en melding å spørre: Hei. Vil gjerne invitere deg på lunsj/middag hjemme hos meg en dag til uken. Lenge siden vi har vært sammen nå så hadde vært koselig å få til å treffes en dag. Jeg er fleksibel så vi kan gjerne ta det en dag det passer best for deg?

send noe slikt, siden hvis du spør om å treffes en torsdag og det ikke passer for venninnen din den dagen  går du rett i kjelleren, bedre å la deg være åpent og la venninne si en dag det passer så slipper du å sitte hjemme å surmule fordi det ikke passet for henne akkurat den dagen.

Gå på kino med ungdommen, ja har ungdom selv og har ikke sett så mye til han i sommer, men enkelte av tingene vi hadde skrevet ned på sommerbingoen måtte han være med på, til ungdommens store fortvilelse, men gjett hvem som storkoste seg? Joda det var ungdommen .

Du er din egen lykkes smed. Tvi tvi 

Anonymkode: c169f...bb1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.7.2024 den 22.01):

Hvordan går det? Har du kommet deg ut på tur? 🙂

Anonymkode: 17769...7d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Hvordan går det? Har du kommet deg ut på tur? 🙂

Anonymkode: 17769...7d8

Tusen takk 😊 Veldig hyggelig. Ja, kommet meg ut på tur i dag med lydbok i ørene og stoppet og plukket bringebær. Det var godt. Jeg forsøker ihvetfall. Nå middag og kaffe og høre siste resten av boken jeg holder på med. Håper du og har en fin dag 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vi bor i Bergen og ikke hatt noe særlig til sommervær, men jeg og ungene lagde sommerbingo. Ser ut som en bingobrett, men i hver rute skrev vi ned ting vi skulle gjøre i løpet av ferien, som f.eks bade i regnet, fiske, gå på biblioteket, plukke bær, gå på kino, gå på fjelltur, invitere noen på middag, lage en ny matrett vi ikke har laget før osv Hva med å gjøre noe sånt? 
Lag deg en liste med ting DU vil gjøre og gjennomfør det!

F.eks invitere en venn eller flere på reker og vin/middag/lunsj/tur/kafé

Det er bare til å sende en melding å spørre: Hei. Vil gjerne invitere deg på lunsj/middag hjemme hos meg en dag til uken. Lenge siden vi har vært sammen nå så hadde vært koselig å få til å treffes en dag. Jeg er fleksibel så vi kan gjerne ta det en dag det passer best for deg?

send noe slikt, siden hvis du spør om å treffes en torsdag og det ikke passer for venninnen din den dagen  går du rett i kjelleren, bedre å la deg være åpent og la venninne si en dag det passer så slipper du å sitte hjemme å surmule fordi det ikke passet for henne akkurat den dagen.

Gå på kino med ungdommen, ja har ungdom selv og har ikke sett så mye til han i sommer, men enkelte av tingene vi hadde skrevet ned på sommerbingoen måtte han være med på, til ungdommens store fortvilelse, men gjett hvem som storkoste seg? Joda det var ungdommen .

Du er din egen lykkes smed. Tvi tvi 

Anonymkode: c169f...bb1

Tusen takk for at du deler. Og kommer med mange gode ideer. Kanskje kino hadde vært noe en av de dagene ungdommen er her. 

De sier at du er din egen lykke smed. Har ikke hatt så hell med det til nå, men.. 😉 Takk! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Tusen takk 😊 Veldig hyggelig. Ja, kommet meg ut på tur i dag med lydbok i ørene og stoppet og plukket bringebær. Det var godt. Jeg forsøker ihvetfall. Nå middag og kaffe og høre siste resten av boken jeg holder på med. Håper du og har en fin dag 😊

Hold på den gode følelsen du har etter turen, gjenta den igjen i morra.

Anonymkode: 6df34...647

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Så bra! Flott jobba. 

Jeg har også gått tur med hund og gamle episoder av Misjonen på øret. Man føler seg så mye bedre etter at man har beveget seg litt, ikke sant? 

Nå skal jeg sette meg ut i solen og slappe av litt, kanskje jeg tilogmed sovner litt🙈😅

Skrevet

Hold på den gode følelsen du har etter turen, gjenta den igjen i morra.

Anonymkode: 6df34...647

Takk. Forsøke på ny tur i morgen her. 

Skrevet

Så bra! Flott jobba. 

Jeg har også gått tur med hund og gamle episoder av Misjonen på øret. Man føler seg så mye bedre etter at man har beveget seg litt, ikke sant? 

Nå skal jeg sette meg ut i solen og slappe av litt, kanskje jeg tilogmed sovner litt🙈😅

Takk 😊

Med hund må du ut på tur. Er Misjonen bra? Ikke hørt. Bevegelse gjør godt. 

Lett for å sovne litt da ja. Kos deg 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Takk 😊

Med hund må du ut på tur. Er Misjonen bra? Ikke hørt. Bevegelse gjør godt. 

Lett for å sovne litt da ja. Kos deg 😊

Ja, det er både velsignelsen og forbannelsen med hund😂men det er sjelden man angrer seg når man først har kommet seg ut. 

Jeg syns Misjonen er det eneste som er verd å høre på. Jeg blir helt svett av slike oppkonstruerte intervju-podcaster osv. Nå er det ferie, derfor hører jeg på gamle episoder. 

Hvilken lydbok hører du på?

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ja, det er både velsignelsen og forbannelsen med hund😂men det er sjelden man angrer seg når man først har kommet seg ut. 

Jeg syns Misjonen er det eneste som er verd å høre på. Jeg blir helt svett av slike oppkonstruerte intervju-podcaster osv. Nå er det ferie, derfor hører jeg på gamle episoder. 

Hvilken lydbok hører du på?

Kan skjønne det.  Angrer sjelden da. Bare til å kle seg 😅

Kanskje jeg skal høre på den. Er den på Spotify? 

Jeg hører I dine sko med Jojo Moyes. Hørt den? God synes jeg 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kan skjønne det.  Angrer sjelden da. Bare til å kle seg 😅

Kanskje jeg skal høre på den. Er den på Spotify? 

Jeg hører I dine sko med Jojo Moyes. Hørt den? God synes jeg 😊

Ja, på Spotify. Jeg syns de er morsomme, men det er jo mange som ikke liker den humoren. 

Nei, jeg har ikke lest/hørt den. Takk for tips, kanskje det blir neste bok ut 😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, på Spotify. Jeg syns de er morsomme, men det er jo mange som ikke liker den humoren. 

Nei, jeg har ikke lest/hørt den. Takk for tips, kanskje det blir neste bok ut 😍

Takk. Skal høre på de og se hva jeg synes 😊

Jeg likte den ihvetfall 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...