Gå til innhold

3 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Herregud, det er jo som å snakke til en stein! 

HVORFOR har du ikke lagt planer når du vet at du blir deprimert av å henge hjemme? 

Anonymkode: b5240...ab3

Hadde bare tenkt å ta dagene som de kom og se været ann. Vet ikke helt hva jeg skal planlegge. 

Anonymkode: a58da...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde bare tenkt å ta dagene som de kom og se været ann. Vet ikke helt hva jeg skal planlegge. 

Det er en fryktelig dårlig plan når man vet hvor ekstremt dårlig du tåler å ikke ha en plan.

Anonymkode: 29436...338

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er en fryktelig dårlig plan når man vet hvor ekstremt dårlig du tåler å ikke ha en plan.

Anonymkode: 29436...338

Det er egentlig sant. Tenkt kanskje en dag og reise til et lite tettsted med buss i nærheten og se litt. Vet ikke helt på hva, men bare komme vekk litt den dagen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er egentlig sant. Tenkt kanskje en dag og reise til et lite tettsted med buss i nærheten og se litt. Vet ikke helt på hva, men bare komme vekk litt den dagen. 

Er det f**n meg mulig!!

Anonymkode: 1281e...3f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du tenkte kanskje....med andre ord så kommer du aldri til å gjøre det. Blir du ikke sliten av å være konstant negativ?

Anonymkode: 6df34...647

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Men da er det jo ekstremt merkelig at du klager over null planer? Det må da være måte på å være tafatt. Du legger jo opp til at du skal være trist. 

Anonymkode: b5240...ab3

Skrevet

Det er lenge siden jeg har lest noe så god-dag-mann-økseskaft....

Du vil se an været, men ikke planlegge noe uansett hvordan været blir. Også blit du deprimert av å ikke ha planer. 

En evig runddans av negativitet, som du velger selv.

Det er ingen av oss som har andre til å planlegge ferien vår altså, det må vi gjøre selv alle sammen.

Anonymkode: 9b607...8dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er lenge siden jeg har lest noe så god-dag-mann-økseskaft....

Du vil se an været, men ikke planlegge noe uansett hvordan været blir. Også blit du deprimert av å ikke ha planer. 

En evig runddans av negativitet, som du velger selv.

Det er ingen av oss som har andre til å planlegge ferien vår altså, det må vi gjøre selv alle sammen.

Anonymkode: 9b607...8dc

Enig i denne. "Vil gjerne ha planer, men vil ikke planlegge noe, for det er jo ingenting å planlegge når man ikke har noen planer" 

Man blir jo gal av å lese denne tråden. 

Anonymkode: be30a...832

Skrevet

I utgangspunktet skal jeg jo ingenting. Bare være hjemme. Er det da ille å tenke å kanskje reise til dette tettstedet med buss en dag? 

Eller så blir det vel serie og lydbok. 

Lov å håpe på fint vær. Skulle så gjerne reist til varmerestrøk, men det er det ikke penger og hadde ikke gjort det alene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

I utgangspunktet skal jeg jo ingenting. Bare være hjemme. Er det da ille å tenke å kanskje reise til dette tettstedet med buss en dag? 

Lov å håpe på fint vær. Skulle så gjerne reist til varmerestrøk, men det er det ikke penger og hadde ikke gjort det alene. 

Hva skal du gjøre hvis det blir fint vær?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er da ingen som sier det er ille å vurdere å reise et sted, hvor leser du det? Det som er ille er at du klager over null planer, likevel kan du ikke planlegge at du faktisk skal reise. For da hadde du hatt planer, og da kunne du ikke ha klaget over null planer. Og det hadde vel ikke passet inn i livet ditt? Hva med å bryte rutinene litt, og bare reise? Undersøk litt i forkant hva som er verdt å se/besøke. Du kunne jo risikere å oppleve noe, om så alene. Og kom deg på fjellturer, uansett vær. Plukk bær i skogen f.eks. Alltid godt for kropp og sinn å komme seg ut og bryte opp dagen. Det kunne til og med blitt noen fine snapper 😉 

Anonymkode: 17769...7d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hva skal du gjøre hvis det blir fint vær?

Om det blir fint vær elsker jeg egentlig strand og bading så hadde vært flott om det ble mulig, men ser ikke så lovende ut på meldingene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er da ingen som sier det er ille å vurdere å reise et sted, hvor leser du det? Det som er ille er at du klager over null planer, likevel kan du ikke planlegge at du faktisk skal reise. For da hadde du hatt planer, og da kunne du ikke ha klaget over null planer. Og det hadde vel ikke passet inn i livet ditt? Hva med å bryte rutinene litt, og bare reise? Undersøk litt i forkant hva som er verdt å se/besøke. Du kunne jo risikere å oppleve noe, om så alene. Og kom deg på fjellturer, uansett vær. Plukk bær i skogen f.eks. Alltid godt for kropp og sinn å komme seg ut og bryte opp dagen. Det kunne til og med blitt noen fine snapper 😉 

Har ikke planlagt pga alt er kjekkest i fint vær og håper at det hadde vært det. Om jeg ser det ikke blir bra kan det være jeg gjør det selvom bare for å ha gjort det, men håpet er bra vær og da har jeg foreløpig tid å se litt ann evt hvilken dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke planlagt pga alt er kjekkest i fint vær og håper at det hadde vært det. Om jeg ser det ikke blir bra kan det være jeg gjør det selvom bare for å ha gjort det, men håpet er bra vær og da har jeg foreløpig tid å se litt ann evt hvilken dag. 

Men kan du ikke komme deg ut og gjøre små ting som å gå en tur i skog og fjell, selv om været ikke er topp? Her i Norge får man ikke gjort stort om man skal vente på sol og sommer. Skal du sitte på ræv og kjede deg og vente på at været snur? Ta tak og finn på noe, trenger ikke være noen store greier.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Men kan du ikke komme deg ut og gjøre små ting som å gå en tur i skog og fjell, selv om været ikke er topp? Her i Norge får man ikke gjort stort om man skal vente på sol og sommer. Skal du sitte på ræv og kjede deg og vente på at været snur? Ta tak og finn på noe, trenger ikke være noen store greier.

Det har du rett i. Meget ustabilt sommervær her. Blir bare små ting her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Men du kan gjøre mange småting? Høres ut som du sitter og venter på at været skal bli bra så du KANSKJE kan gjøre denne ene tingen i ferien. Hvorfor  ikke lage deg en liste over ting du kan fylle dagene med, og faktisk gjøre det mens du venter? Skap deg en god hverdag, ikke sitt og vent på at livet skal skje! Liker du dyr? Hvis ja, kan du melde deg som dyrepasser f.eks.  Alltid noen som trenger pass til kjæledyr.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor? MÅ det være sol for at du skal kunne gå ut? Da har du bosatt deg i feil land. 
Det er utrolig mye man kan finne på innendørs og utendørs uansett vær. Men man må VILLE det. Når du i tillegg er avhengig av å være med andre for å kunne gjøre noe er det et under at du ikke legger ned bare litt innsats i å finne noen å gjøre noe med. 

Skrevet

Men du kan gjøre mange småting? Høres ut som du sitter og venter på at været skal bli bra så du KANSKJE kan gjøre denne ene tingen i ferien. Hvorfor  ikke lage deg en liste over ting du kan fylle dagene med, og faktisk gjøre det mens du venter? Skap deg en god hverdag, ikke sitt og vent på at livet skal skje! Liker du dyr? Hvis ja, kan du melde deg som dyrepasser f.eks.  Alltid noen som trenger pass til kjæledyr.

Lag deg en liten plan for dagene, fyll de med mange små ting. Planlegg noe du kan bake, en ny middagsrett eller dessert du kan lage, rydd i skuffer og skap, gå turer osv osv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Elendige unnskyldninger for å la være å leve livet og deretter klage over det. At du gidder.

Anonymkode: 9493b...075

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Lag deg en liten plan for dagene, fyll de med mange små ting. Planlegg noe du kan bake, en ny middagsrett eller dessert du kan lage, rydd i skuffer og skap, gå turer osv osv.

Skal prøve noe av dette. 

Skrevet

Skal prøve noe av dette. 

Du klager jo over vekten din. Kan du ikke starte et treningsprogran da og bli fit, samtidig som du får mye å snappe. 

Anonymkode: a8d78...e70

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor? MÅ det være sol for at du skal kunne gå ut? Da har du bosatt deg i feil land. 
Det er utrolig mye man kan finne på innendørs og utendørs uansett vær. Men man må VILLE det. Når du i tillegg er avhengig av å være med andre for å kunne gjøre noe er det et under at du ikke legger ned bare litt innsats i å finne noen å gjøre noe med. 

Alt er kjekkere når det er opplett synes jeg. Og ønske om bading/soling er bare sommerstid. Derfor dette ønske om å reise langt vekk her i fra egentlig. Selvom jeg ikke kan det. Egentlig feil land ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du klager jo over vekten din. Kan du ikke starte et treningsprogran da og bli fit, samtidig som du får mye å snappe. 

Anonymkode: a8d78...e70

Ja, vekten er ikke bra. Kanskje det hadde vært noe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, vekten er ikke bra. Kanskje det hadde vært noe. 

Start hver dag med en lang powerwalk eller joggetur med god musikk, podcast eller lydbok på øret. Får ikke bedre start på dagen en  det. Som sagt, lag en skikkelig plan på hvordan du vil dagene skal bli.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Start hver dag med en lang powerwalk eller joggetur med god musikk, podcast eller lydbok på øret. Får ikke bedre start på dagen en  det. Som sagt, lag en skikkelig plan på hvordan du vil dagene skal bli.

Kanskje jeg skal forsøke. Gjerne ikke jogge, men tur. Og da uansett vær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...