Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ylva, Tuva, Åsta

Anonymkode: d92fe...5de

Takk for svar! De navnene er veldig fine til mange, men ikke helt min stil. Jeg liker typisk navn som anna, lykke ja, men kan desverre ikke bruke dem. Jeg ønsker gjerne at begge jentene skal starte på a og slutte på a. Hvis noen har noen forslag om det så blir jeg veldig glad!

Anonymkode: 154de...5dd

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! De navnene er veldig fine til mange, men ikke helt min stil. Jeg liker typisk navn som anna, lykke ja, men kan desverre ikke bruke dem. Jeg ønsker gjerne at begge jentene skal starte på a og slutte på a. Hvis noen har noen forslag om det så blir jeg veldig glad!

Du ba om navn som ikke så mange hadde hørt om, så tenkte kanskje du var på jakt etter noe mer uvanlig en Anna. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du ba om navn som ikke så mange hadde hørt om, så tenkte kanskje du var på jakt etter noe mer uvanlig en Anna. 

Ja du har helt rett, men når jeg tenker over det så er det ikke mye som slo anna og Alma i navn for meg, selvom jeg ønsket et litt spesielt navn til andre tvilling:)

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det klinger når navnene starter og slutter på samme bokstav. Men blir kanskje litt mye med samme bokstav først og sist? 

Anonymkode: a6fc2...826

Hva har du imot meg? Det var kanskje litt upassende kommentar når jeg skal kalle barna mine dette. Ville tenkt meg om før jeg skriver ditt nettroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...