Gå til innhold

Femarelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette produktet med god effekt. Skal hjelpe mor overgangsplager. Noen som har erfaring? 

Anonymkode: 909c3...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte på det samme! 

Anonymkode: 3d8d0...1ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Lurte på det samme! 

Anonymkode: 3d8d0...1ed

Vurdere å kjøpe å prøve. Veldig plaget med hetetokter og nattesvette. Hadde håpt å høre noen erfaringer. 

Skrevet

dette hjelper ikke nevneverdig. Gå til fastlegen å få Hormonplaster. Reddet livet mitt!

Plastrene er ikke å få før i høst (medisinmangel), men fått Cliovelle 1mg av gynekologen min som erstatning. Det finnes flere gode hormonpreparater, ikke nøy dere med kosttilskudd, hjelper ikke mye! 

Anonymkode: 08c38...f66

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

dette hjelper ikke nevneverdig. Gå til fastlegen å få Hormonplaster. Reddet livet mitt!

Plastrene er ikke å få før i høst (medisinmangel), men fått Cliovelle 1mg av gynekologen min som erstatning. Det finnes flere gode hormonpreparater, ikke nøy dere med kosttilskudd, hjelper ikke mye! 

Naturlegemidler hjelper, vet det finnes et på apoteket som har god effekt, husker bare ikke navn

Anonymkode: 4e1f7...18e

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Takk. Skal ta celleprøve om ikke lenge hos gyn så kan høre da og prøve en pakke med Femarelle nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Naturlegemidler hjelper, vet det finnes et på apoteket som har god effekt, husker bare ikke navn

Om du kommer på det kan du gi en lyd? 

Skrevet

det er et mildt middel du får kjøpt, kan sikkert hjelpe noe. MEN, OM DU PLAGES MED SVETTE, DÅRLIG SØVN, HJERNETÅKE, TØRRE SLIMHINNER OSV OSV, ER HORMONBEHANDLING DET BESTE. Det er manglende kunnskap hos fastleger hos dette, fremdeles tror mange det er knyttet til stor bryskreftfare. Dette stemmer ikke dersom du ikke har genetiske forutsetninger, drikker mye alkohol eller er svært overvektig.

Jeg vil anbefale alle å sjekke dette ut med fastlege og enda bedre, en gynekolog som vet hva hen snakker om.

Hvorfor skal vi kvinner leve med så store plager når det finnes medisin?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Takk. Skal ta celleprøve om ikke lenge hos gyn så kan høre da og prøve en pakke med Femarelle nå. 

Ja, gjør det! Anbefales på det varmeste!

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

det er et mildt middel du får kjøpt, kan sikkert hjelpe noe. MEN, OM DU PLAGES MED SVETTE, DÅRLIG SØVN, HJERNETÅKE, TØRRE SLIMHINNER OSV OSV, ER HORMONBEHANDLING DET BESTE. Det er manglende kunnskap hos fastleger hos dette, fremdeles tror mange det er knyttet til stor bryskreftfare. Dette stemmer ikke dersom du ikke har genetiske forutsetninger, drikker mye alkohol eller er svært overvektig.

Jeg vil anbefale alle å sjekke dette ut med fastlege og enda bedre, en gynekolog som vet hva hen snakker om.

Hvorfor skal vi kvinner leve med så store plager når det finnes medisin?

Takk. Godt å høre. Plages av dette og det er utrolig plagsomt og gjør noe med livskvaliteten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Om du kommer på det kan du gi en lyd? 

Remiferin, mange som har god effekt av dei

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Remiferin, mange som har god effekt av dei

Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...