Gå til innhold

Elektronisk dørlås

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Skal bytte ut gammel dørlås med elektronisk. Vil ikke ha Yale doorman da jeg synes den er altfor stor og ikke særlig pen 🥴

Så har landet på denne. Er det noen som har denne og er fornøyd? Hittil har jeg lest bare positive anmeldelser. 
Også er jeg usikker på dette: skal jeg gå for svart eller hvit, døren er hvit. Synes det blir litt kult med svart lås til hvit dør, men er usikker. Hva ville dere?

https://www.elektroimportoren.no/nimly-code-black/5800456/Product.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=VelkaShopping.com CSS (NO)&ttClickID=0%3A%3A407924%3A%3A59405.36192d12971f05ccc2827e0f855094154ba29fa3%3A%3A%3A%3A1721799399&Affiliate=TradeTracker

Anonymkode: 44708...889

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448847-elektronisk-d%C3%B8rl%C3%A5s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge det linkes til i denne tråden ser større og mye mer klumpete ut enn yale sine modeller. 
Jeg er fornøyd med yale, både utseende og funksjon. Men les tester og reviews, og forsikre deg om at modellen du vil ha kommer bra ut i test, er lett å montere og bruke. 

Anonymkode: 14200...684

Men altså, det er en dørlås?

Hvor viktig er det hvordan den ser ut? Du skal vel ikke sitte i sofa og stirre på den hver kveld? 

Ville valgt den som gir mest verdi for pengene. Har selv hatt Yale i mange år, og den har fungert aldeles utmerket. 

Anonymkode: a9213...330

Kodelås er kjempepraktisk! Jeg vet ikke hvilken vi har - ikke Yale og ikke det som linkes i tråden. Om noe skjer kan folk komme inn i huset mens vi er borte. Det kan kodes slik at håndverkere kan komme inn med en egen kode i avgrensede tidsrom på enkeltdager.

I sommer var vi på ferie og plutselig og uplanlagt kom min søster med familie innom vår by. Da kunne de låne huset uten problemer med nøkler.

Det var også greit å ha når barna var små så slapp de å ha nøkler som ble mistet.

Ville lagt vekt på andre ting enn utseende, men det er jo bare min preferanse. 

Anonymkode: ca8ea...220

Annonse

Anonym bruker skrev (På 25.7.2024 den 7.26):

Hei :) 

Skal bytte ut gammel dørlås med elektronisk. Vil ikke ha Yale doorman da jeg synes den er altfor stor og ikke særlig pen 🥴

Så har landet på denne. Er det noen som har denne og er fornøyd? Hittil har jeg lest bare positive anmeldelser. 
Også er jeg usikker på dette: skal jeg gå for svart eller hvit, døren er hvit. Synes det blir litt kult med svart lås til hvit dør, men er usikker. Hva ville dere?

https://www.elektroimportoren.no/nimly-code-black/5800456/Product.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=VelkaShopping.com CSS (NO)&ttClickID=0%3A%3A407924%3A%3A59405.36192d12971f05ccc2827e0f855094154ba29fa3%3A%3A%3A%3A1721799399&Affiliate=TradeTracker

Vet ikke om alle dørlåser kan,men Yale kan kobles sammen med alarmen på huset. Du kan også få kjøpt via alarmselskapet rabattert.

Elektronisk dørlås er utrolig praktisk, anbefales sterkt! 

Anonymkode: 6eb39...ed2

Anonym bruker skrev (På 27.7.2024 den 8.47):

Men altså, det er en dørlås?

Hvor viktig er det hvordan den ser ut? Du skal vel ikke sitte i sofa og stirre på den hver kveld? 

Ville valgt den som gir mest verdi for pengene. Har selv hatt Yale i mange år, og den har fungert aldeles utmerket. 

Anonymkode: a9213...330

For meg er det viktig, utseende er viktig likeså. 

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Vet ikke om alle dørlåser kan,men Yale kan kobles sammen med alarmen på huset. Du kan også få kjøpt via alarmselskapet rabattert.

Elektronisk dørlås er utrolig praktisk, anbefales sterkt! 

Anonymkode: 6eb39...ed2

Takk, håper vi blir fornøyd :) 

Vi har ikke alarm i huset så det er ikke viktig.

Vi valgte denne, finere og bedre anmeldeser.

https://www.power.no/smarte-hjem/smart-sikkerhet-og-overvaakning/smarte-laaser/nimly-touch-smart-laas-ultimate-svart/p-2162891/store/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADbZ1UoKxk-riKrnJYtsnid3wmDWZ&gclid=EAIaIQobChMI1e762YrMhwMVvQqiAx1w5Qy9EAQYAiABEgKmHPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...