Anonym bruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Hvordan klarte du å gå? Jeg har fortsatt masse følelser for min mann, men han behandler meg utrolig dårlig. Det ligner ikke meg å gå ut av et forhold, så derfor lurer jeg på hvordan dere klarte å gå? Jeg ser min verdi, men det er 4 barn involvert. Anonymkode: cc9dd...6e7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Ligner ikke deg? Hallo. Gjør det bare. For barnas skyld. Anonymkode: cb6b0...a64
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Jeg holdt flere år for lenge, men etter gjentatte diskusjoner om barns sikkerhet og en hodeløs beslutning av han, var det nok. Det gikk faktisk utover sikkerheten til barna. Nå var jeg redd for at han skulle ha 50/50 og sikkerheten skulle være enda dårligere, men han stakk fullstendig og ingen har sett han siden. Anonymkode: 9f1bc...294
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Jeg brukte rundt et år på å prosessere fra tanken tok form. Så fikk jeg en grundig crash på en annen, det hjalp på å få ut fingeren (selv om det aldri ble noe av crushet, det var bare at de følelsene ble dråpen). Anonymkode: 31fb1...4a4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Planlegge og gjennomføre. Hold hodet kaldt og følelsene atskilt fra avgjørelser. Anonymkode: 8e0c2...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå