Gå til innhold

Minner på kamerarullen på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bilder som er blitt sendt?

Uff, var litt brisen i går og ser at jeg har sendt en snap til en kompis. Husker ikke hva jeg har sendt.... Men når jeg går inn på mine egne minner på snap kommer det opp et bilde. Er det det jeg har sendt til han?? Uff, håper ikke det😅

Anonymkode: 78a1a...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet

Anonymkode: ce7c2...0ff

Skrevet

Minner er snapper som er sendt eller lagt ut på story

Anonymkode: 3a4b2...979

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Minner er snapper som er sendt eller lagt ut på story

Anonymkode: 3a4b2...979

Eller bare lagret

Skrevet

Takk for svar! Da har jeg nok sendt det bilde🙈 men så er jeg jo livredd for om jeg også kan ha lagt det ut på story. Hvordan kan jeg se min egen story på snap? 

Hilsen en uerfaren snap-bruker😅

Skrevet

Du kan se om du har sendt en snap til en person ved å se på ikonet bak navnet. Er pilen helt blå er ikke snappen åpnet, men er den hvit inni så er den åpnet. 

For å se din egen story kan du trykke på den lille rundingen øverst i venstre. Om den viser bildet av avataren din så har du ingen story. 

Håper dette var litt forståelig?

Anonymkode: 8f8e8...f52

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Da har jeg nok sendt det bilde🙈 men så er jeg jo livredd for om jeg også kan ha lagt det ut på story. Hvordan kan jeg se min egen story på snap? 

Hilsen en uerfaren snap-bruker😅

Ikke sikkert. Du kan bare ha tatt ett bilde og lagret det. 

Anonymkode: 5338f...a04

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du kan se om du har sendt en snap til en person ved å se på ikonet bak navnet. Er pilen helt blå er ikke snappen åpnet, men er den hvit inni så er den åpnet. 

For å se din egen story kan du trykke på den lille rundingen øverst i venstre. Om den viser bildet av avataren din så har du ingen story. 

Håper dette var litt forståelig?

Anonymkode: 8f8e8...f52

Blå er chat. Rød er bilde

Skrevet

Takker for svar😄 men er det alltid slik at dersom jeg har sendt bilde fra galleriet på tlf så vil jeg kunne se bilde i samtaleloggen? Men de bildene man tar direkte på snap å sender vil jeg ikke kunne finne igjen dersom jeg ikke lagret snappen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Takker for svar😄 men er det alltid slik at dersom jeg har sendt bilde fra galleriet på tlf så vil jeg kunne se bilde i samtaleloggen? Men de bildene man tar direkte på snap å sender vil jeg ikke kunne finne igjen dersom jeg ikke lagret snappen? 

Det stemmer

Anonymkode: af6a8...b71

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det stemmer

Så lenge det er under 24 timer siden bildet ble sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...