Anonym bruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Vet ikke. Men anbefaler ikke Bolis-sofaer. Ekstremt dårlig kvalitet. Snakker av egen erfaring Anonymkode: 6eb5f...faa
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Vet ikke. Men anbefaler ikke Bolis-sofaer. Ekstremt dårlig kvalitet. Snakker av egen erfaring Anonymkode: 6eb5f...faa Har god erfaring med dem fra før 😊 Anonymkode: 69be0...8ae
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Vi spurte rett og slett på butikken. Og da fikk vi tilbud om at de kunne sende oss en mail når neste tilbud kom. Hun på butikken mente tilbudene var med ujevne mellomrom. Tror vi ikke mail et par måneder senere om at de nå hadde 40 % tilbud. Anonymkode: c9e8a...62c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Vet ikke. Men anbefaler ikke Bolis-sofaer. Ekstremt dårlig kvalitet. Snakker av egen erfaring Anonymkode: 6eb5f...faa Samme her. Det mest provoserende er dessuten hvor enorm økning de har hatt i pris. Jeg kjøpte min sofa til 9k for ti år siden. Det var da 40%. Tilsvarende sofa i dag på 40% ville ha kostet meg 21500. Blir aldri Bolia igjen for min del. Anonymkode: 3d9de...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå