Gå til innhold

Hvor ser jeg hvor mange liter drivstoff tanken på bilen min tar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har kjøpt meg ny bil, og prøver å finne ut av det, men kan ikke se at det står noen steder. Noen som vet?

Anonymkode: bc84b...de0

Bilmerke og modell?

Anonymkode: afd51...1fc

Er ikke det allmennkunnskap? Fylle på full tank, start telling av km, så regner du det ut når tanken er tom igjen, hvis du vil ha gjennomsnittsbruk. Noen biler viser forbruk i øyeblikket på skjermen..

Anonymkode: 35083...1b8

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke det allmennkunnskap? Fylle på full tank, start telling av km, så regner du det ut når tanken er tom igjen, hvis du vil ha gjennomsnittsbruk. Noen biler viser forbruk i øyeblikket på skjermen..

Men jeg spør ikke om forbruket.

Hi

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Sannsynligvis har den 60 liter som de fleste andre fossilbiler. 

Anonymkode: 23dd8...7d9

Takk, visste ikke at det var det vanligste.

Hi

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har kjøpt meg ny bil, og prøver å finne ut av det, men kan ikke se at det står noen steder. Noen som vet?

Det står om det er diesel, eller 95 oktan bensin på innsiden av lokket til drivstoffluken. den du åpner når du skal tanke.

Gratulerer md ny bil :)

Anonymkode: 24541...f33

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det står om det er diesel, eller 95 oktan bensin på innsiden av lokket til drivstoffluken. den du åpner når du skal tanke.

Gratulerer md ny bil :)

Takk for det, veldig kjekt med ny bil  😊 

Jeg vet hvilket drivstoff jeg skal fylle, lurer bare på hvor stor tanken er, noe jeg ikke klarer å finne ut av.

Hi

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Takk for det, veldig kjekt med ny bil  😊 

Jeg vet hvilket drivstoff jeg skal fylle, lurer bare på hvor stor tanken er, noe jeg ikke klarer å finne ut av.

Hi

Kan hende det også står i lokket.
Eventuelt i bildøren der hvor det står hvilket lufttrykk hjulene skal ha

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er vel allmennkunnskap å svare på det som blir spurt om også? Det var størrelsen på tanken hun lurte på…

Et googlesøk gir deg sikkert svaret, men ellers står det i instruksjonsboken👍🏻

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når du først skal drite ut noen, kan det være greit å vite hva du skal drite de ut for. 

Anonymkode: fab10...2ff

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nissan Qashqai, 2019 modell

Hi

Det skal følge med en brukermanual i hanskerommet. Hvis ikke du finner den der, kan du søke opp på nett, f eks bruksanvisningpdf.no 

Anonymkode: cf007...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...