Gå til innhold

Bh-er for de med litt tunge bryster…!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det at jeg har enorme bryster, men de er tunge! Har ammet 3 barn, og har «mye pupp igjen», de bare sagger litt…😅 Men samler seg fint i en bh😅

Problemet er at jeg sliter med å finne bh-er som gir god nok støtte og hold, så ikke skuldrene verker i løpet av eller på slutten av dagen…! Bikini er kjempevanskelig, da det ofte er tynne stropper med null hold. Har 70-75 E i størrelse, må jeg på 70, går jeg ofte opp til F i cup. Vanskelig størrelse(r) å finne! 

Tips til butikker? Evnt nettbutikker? Synes feks Change ikke har så mange bh-er med god nok støtte…ihvertfall av det jeg ser på nettbutikken. Miss Mary of Sweden har jeg sett reklame for, men aner ikke hvor gode bh-ene er.

Noen med tips?

Anonymkode: 4a277...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Hunkemøller. Både fine og gode å ha på :)

Anonymkode: b1434...bac

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg sverger til Hunkemøller. Både fine og gode å ha på :)

Anonymkode: b1434...bac

Da skal jeg sjekke ut dem👍☺️

Skrevet

Jeg fikk litt gnagsår av de fra change, spesielt på siden under armene. Skar seg inn i huden. 

Har tre fra missmary, jeg synes de gir helt suveren støtte uten å gnage. Kan jogge med de om jeg vil. Har slitt siste årene med noe vondt i venstre skulder, men det er mye bedre nå etter jeg skiftet. Gikk betydelig ned i strl på cup, fra 75 I hos change til 75 D hos missmary. Eneste jeg kan utsette på de er litt spiss kopp på ene modellen. 

Anonymkode: 8c364...800

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk litt gnagsår av de fra change, spesielt på siden under armene. Skar seg inn i huden. 

Har tre fra missmary, jeg synes de gir helt suveren støtte uten å gnage. Kan jogge med de om jeg vil. Har slitt siste årene med noe vondt i venstre skulder, men det er mye bedre nå etter jeg skiftet. Gikk betydelig ned i strl på cup, fra 75 I hos change til 75 D hos missmary. Eneste jeg kan utsette på de er litt spiss kopp på ene modellen. 

Hvordan fant du ut hvilken størrelse du måtte ha på bh-ene fra Miss Mary? På  Change vil de gjerne ha meg ned på 70 F, når jeg tastet inn målene mine på Miss Mary, endte jeg opp med 75 D-E. Det er det samme som jeg ender opp med på de vanlige kjede-butikkene…!

Skrevet

Har helt sluttet å bruke change jeg. Synes de har fått mye dårligere passform.

Underverker.no  og mymuse.no har jeg handlet på de to siste gangene. Veldig fornøyd og kort leveringstid.

Anonymkode: b425a...20b

Skrevet

Av alle ting, Bonprix.

Bestilte et par billige minimizer bh'er derfra bare for å ha noen rimelige "slengere" i reserve het hjemme, og de er veldig gode.

Anonymkode: 15eab...f73

Skrevet

Jeg bruker 80 E, og der er det og litt lite utvalg. Handler på Lindex, fornøyd med de.

Anonymkode: 289c0...956

Skrevet

Jeg gikk for reduksjon jeg. Nytt liv!

Anonymkode: 11e40...048

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvordan fant du ut hvilken størrelse du måtte ha på bh-ene fra Miss Mary? På  Change vil de gjerne ha meg ned på 70 F, når jeg tastet inn målene mine på Miss Mary, endte jeg opp med 75 D-E. Det er det samme som jeg ender opp med på de vanlige kjede-butikkene…!

La inn målene og bestilte strl som ble anbefalt der. De passet perfekt for min del. Hvis ikke har du full returrett 😃 jeg gikk fra I til D med change vs missmary. 

Jeg pleide å ta av bh om kvelden når jeg sitter i sofa fordi det gnagde, med de fra missmary går helt fint å ha på. De gnager ikke og stroppen er noe tykkere. 

Skrevet

Jeg bestiller rett og slett på Miss Mary of Sweeden. Kjempebra kvalitet og BH-er som sitter ordentlig og faktisk gir støtte. 

Anonymkode: 52a76...49f

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Fantasie (zalando, bravissimo, underverker) og Primadonna (kjøpt i butikk).

Anonymkode: 56cca...fc0

Skrevet

Primadonna og Twist.

Anonymkode: 7c21b...313

Skrevet

Takk for tips, alle sammen! Da har jeg litt å sjekke ut! ☺️

Skrevet

Primadonna er fantastisk

Change er dårlig kamvalitet spør du meg

Anonymkode: 1ccd4...e3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 22.26):

Takk for tips, alle sammen! Da har jeg litt å sjekke ut! ☺️

Nå er det 20 - 50 % salg på missmary, om man ønsker å teste de ut 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...