Gå til innhold

Bodycount - vil gjerne høre deres kvinners meninger

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun må da bare pule rundt som hun vil, for all del. Men jeg vil ikke ha en mann som har vært en i rekka hos henne. Det vitner om dårlig smak og dårlig dømmekraft, når man har såpass lav standard. 

Du mener jeg er med på å bidra til stigmatisering av denne damen? Vel, det synes jeg hun utmerket fint klarer selv. At hun velger å ha sex med alle som vil ha henne, er hennes valg. Men man må også forvente å få et visst rykte på seg, når man oppfører seg slik, derav navnet felleshullet. Og nei - det er ikke jeg som har startet hverken rykte eller navn om du tror det. Er nok noen av hennes tidligere erobringer som har måtte gått gjennom klamydia-kurer etter en natt med henne. 

Anonymkode: 542b4...bfc

Kanskje en annen diskusjon, men damen du beskriver har ikke nødvendigvis sex med alle fordi hun er så kåt. Det kan være hun sliter med sitt eget selvbilde, har traumer og derfor bedriver en form for selvskading med å oppføre seg slik. Kan være mye som ligger under en slik utagerende livsstil. Det høres ikke helt bra ut. 

Fortsetter under...

Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden):

Kanskje en annen diskusjon, men damen du beskriver har ikke nødvendigvis sex med alle fordi hun er så kåt. Det kan være hun sliter med sitt eget selvbilde, har traumer og derfor bedriver en form for selvskading med å oppføre seg slik. Kan være mye som ligger under en slik utagerende livsstil. Det høres ikke helt bra ut. 

Hvorfor er det verre om hun har sex rett og slett fordi hun liker det? Skal kvinner skamme seg over å være kåte? Så lenge hun har sex med samtykkende menn så er vel grunnen revnende likegyldig for andre enn henne. 

Anonymkode: 6275a...625

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå skal jeg bare snakke for meg selv her. Men jeg har et lite eksempel jeg nettopp har stått i. Traff en aldeles herlig mann på byen i helga. Han var så flott på alle måter og jeg likte han virkelig godt. Lette han opp på facebook på søndagen, og da så jeg at vi hadde 1 felles venn - hun som er kjent for å ligge med alle. Der og da dalte interessen min for ham, og jeg har ikke svart han på meldinger siden jeg fant ut dette. Kjenner at jeg blir kvalm av å vite at han mest sannsynlig er en av mange som har hatt sex med henne, og det er nok til at jeg føler det litt skittent.. Hun er en sånn som ligger med samtlige menn i en vennegruppe. Ikke samtidig men litt på rundgang. 

Nå vil nok en del si at hun må få gjøre som hun vil, og det er jo klart at hun må. Men det er like fullt ekkelt synes jeg, og det samme ville jeg tenkt om dette var en mann som holdt på slik. Hun blir kalt felleshullet, og det er flaut å skulle date noen som har vært borti henne. 

Oi, den var streng. Du dømmer han på en antakelse, og for en annen persons bodycount. 

Litt spesielt i mine øyne

Anonymkode: 2e4d2...e51

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Oi, den var streng. Du dømmer han på en antakelse, og for en annen persons bodycount. 

Litt spesielt i mine øyne

Anonymkode: 2e4d2...e51

Da er jeg nok fryktelig streng. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi gikk tidligere i samme klasse, er derfor jeg har henne som venn. Så jeg har vært borti henne ja, men ikke på den måten du tenker. Han fyren jeg likte er i byen vår for å jobbe, noe han visst gjør med sjeldne mellomrom. Så når han kun har henne som felles venn og ingen andre herfra, så vet jeg jo det. Såpass oppegående er man da. 

Er det oppegående å anta at mannen har ligget med henne fordi de er venner på Facebook og ut fra det ghoste fyren? Mulig jeg er ute av trening her, men er det vanlig å legge til ONS på Facebook i det hele tatt? 

Men det er kanskje like greit å ikke ha kontakt, slipper han å bli stigmatisert av deg for å ha feil venn på sosiale medier. 

Anonymkode: 662fd...e54

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det verre om hun har sex rett og slett fordi hun liker det? Skal kvinner skamme seg over å være kåte? Så lenge hun har sex med samtykkende menn så er vel grunnen revnende likegyldig for andre enn henne. 

Du må lese hva jeg skriver. Ikke sikkert hun liker all sexen, men helst den oppmerksomheten og bekreftelsen hun et øyeblikk får. Jeg kjenner ikke damen, men det finnes helt sikkert flere grunner for at noen oppfører seg slik. Og det trenger ikke være kun av kåthet. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er det oppegående å anta at mannen har ligget med henne fordi de er venner på Facebook og ut fra det ghoste fyren? Mulig jeg er ute av trening her, men er det vanlig å legge til ONS på Facebook i det hele tatt? 

Men det er kanskje like greit å ikke ha kontakt, slipper han å bli stigmatisert av deg for å ha feil venn på sosiale medier. 

Jeg vil si at det er temmelig naivt å tro noe annet ja. Nå vet ikke jeg om det kan legges til noe sånt på facebook, og det er vel heller ikke så viktig? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du aldri hørt det ordet før? 

Det handler vel ikke om det. 

Jeg har også vokst opp i ei bygd og vet akkurat hvordan det der foregår. Sladder og ryktespredning, ondskapsfulle stikk og alle snakker om deg, og du må absolutt ikke stikke deg ut på noen som helst måte eller drite deg ut på en fest, for da får hele bygda vite om det, og, som noen sier her, ei fjær blir til en hel hønsegård. Og du blir sittende med et av disse lite flatterende kallenavnene som er vanlig i mange bygder i Norge. 

(hun jeg husker, som ble kalt "felleshølet", fikk jeg forresten senere vite at hadde hatt en skikkelig kjip barndom og hun søkte nok bekreftelse fra alle hun kunne få det fra. Og da beveger vi oss mot grensene til utnytting, selv om det er vanskelig å si noe nå om hvor den grensa gikk. Uten at dette på noen som helst har noe med hvorfor en del kvinner i dag har mange sexpartnere, det tror jeg er rett og slett fordi de kan og har lyst). 

Denne type ryktespredning og stempling av andre er nok veldig menneskelig, men det er en av de mest ufyselig oppførselen som finnes. Mye verre enn å ligge rundt. 

the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Denne type ryktespredning og stempling av andre er nok veldig menneskelig, men det er en av de mest ufyselig oppførselen som finnes. Mye verre enn å ligge rundt. 

100 % enig med deg.

Anonymkode: 5ac89...87b

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vil si at det er temmelig naivt å tro noe annet ja. Nå vet ikke jeg om det kan legges til noe sånt på facebook, og det er vel heller ikke så viktig? 

Det er jo viktig nok til at du tar de valgene du gjør nå. 

Men samma det, om ikke annet, forstår jeg litt mer av hvorfor gutta synes dette er her kan være vrient å manøvrere seg i. 

the amazing spidermamma skrev (4 minutter siden):

Det handler vel ikke om det. 

Jeg har også vokst opp i ei bygd og vet akkurat hvordan det der foregår. Sladder og ryktespredning, ondskapsfulle stikk og alle snakker om deg, og du må absolutt ikke stikke deg ut på noen som helst måte eller drite deg ut på en fest, for da får hele bygda vite om det, og, som noen sier her, ei fjær blir til en hel hønsegård. Og du blir sittende med et av disse lite flatterende kallenavnene som er vanlig i mange bygder i Norge. 

(hun jeg husker, som ble kalt "felleshølet", fikk jeg forresten senere vite at hadde hatt en skikkelig kjip barndom og hun søkte nok bekreftelse fra alle hun kunne få det fra. Og da beveger vi oss mot grensene til utnytting, selv om det er vanskelig å si noe nå om hvor den grensa gikk. Uten at dette på noen som helst har noe med hvorfor en del kvinner i dag har mange sexpartnere, det tror jeg er rett og slett fordi de kan og har lyst). 

Nå er det ikke slik at jeg går rundt og kaller damen dette. Jeg skriver at hun har fått kallenavnet fordi hun har ligget med så mange. Jeg er også fra bygda, og vet hvordan rykter kan florere. Men i visse tilfeller er ikke rykter bare rykter. Noen har faktisk hold i seg også. 

Jeg er enig i at det du skriver om bekreftelse, det er en stor mulighet at hun gjør dette fordi hun får anerkjennelse av et slag.  

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du ser ikke forskjellen på å si noe til noen kontra å si det om noen? Ok. 

Alt jeg antar er på bakgrunn av innleggene dine hvor du viser at du snakker med andre om denne kvinnen og hennes erobringer, pluss at du dømmer en ‘fin mann’ på antagelse om at han har hatt sex med en spesiell dame. 

Så ja, snurpefitte, sladrekjerring og dømmende mot andre - mannen skal takke sin skaper for at han slapp unna. 

Du er jo veldig fordomsfull selv, som dømmer andre bare fordi de har ulike preferanser i en partner enn deg selv. Hva skjedde med å akseptere ulikhet?

Anonymkode: 02cc5...ae1

Detsortefår skrev (23 timer siden):

Når jeg er på byen så hender det seg nå og da at det kommer en søt frøken bort nå og da. Finner vi tonen, så vil 80% av de ha sex på nach første natt.

Jeg synes mange damer mellom 28 og 40 oppfører seg som grisekåte sjømenn som kun er opptatt av knulling når de er ute. 

Husk bare at dette er en oppførsel som ofte kommer av at de er sterkt påvirket av alkohol og dermed kan angre seg og føle seg misbrukt dagen etter.

Som mann er det spesielt viktig at du kan bevise at hun har gitt samtykke før hver seksuelle handling. Men et samtykke er ugyldig om hun var full, selv om hun er den mest aktive parten.

At du også var full hjelper ikke som unnskyldning for at du ikke skjønte at hun var full. 

Mitt råd er å vent til de blir edru, for deretter å grundig gå gjennom samtykke både før og når dere berører hverandre.

Anonymkode: c954b...86d

Annonse

Sommerkroppen 2029 skrev (8 timer siden):

Du om det. Jeg tror ikke jeg er den eneste som ville likt å vite om en potensiell kjæreste hadde hatt et overflod av sex-partnere. Her tenker vi bare ulikt. 

Jeg er enig med deg. 

Anonymkode: e9b5e...83e

Da har jeg pratet med noen som er litt over 20 års alderen i dag om dette. Det er forskjellig, som med så mye annet. Men for de fleste er dette med sex noe helt naturlig. Det er ingen som tenker på det som noe å skamme seg for, i alle fall ikke av de jeg pratet med.

Anonymkode: d06a7...a9d

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da har jeg pratet med noen som er litt over 20 års alderen i dag om dette. Det er forskjellig, som med så mye annet. Men for de fleste er dette med sex noe helt naturlig. Det er ingen som tenker på det som noe å skamme seg for, i alle fall ikke av de jeg pratet med.

Anonymkode: d06a7...a9d

Det er jo gjort utallige undersøkelser på dette.

Alle undersøkelser viser det samme, vi er i en sex-resesjon i hele den vestlige verden med zillennial-generasjonen i front. Hook-up-kulturen før pandemien og Metoo har gått ut på dato.

Reglene for intimitet er omskrevet av feminismen og særlig mannlig seksualitet har blitt skamfull og farlig.

Sex er på vei ut!

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo gjort utallige undersøkelser på dette.

Alle undersøkelser viser det samme, vi er i en sex-resesjon i hele den vestlige verden med zillennial-generasjonen i front. Hook-up-kulturen før pandemien og Metoo har gått ut på dato.

Reglene for intimitet er omskrevet av feminismen og særlig mannlig seksualitet har blitt skamfull og farlig.

Sex er på vei ut!

Sex er på vei ut?! Du er nå søt, da. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sex er på vei ut?! Du er nå søt, da. 

At hele den vestlige verden er i en sex resesjon drevet av feministiske vinder er allment kjent. Det er nå all time low og pilene peker bratt nedover mot null.

Helt riktig som HI er inne på, at det stort sett er godt voksne kvinner på fylla som tør snakke om sex. 

Menn tør definitivt ikke å snakke slik. De har blitt redd for å krenke kvinner.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

At hele den vestlige verden er i en sex resesjon drevet av feministiske vinder er allment kjent. Det er nå all time low og pilene peker bratt nedover mot null.

Helt riktig som HI er inne på, at det stort sett er godt voksne kvinner på fylla som tør snakke om sex. 

Menn tør definitivt ikke å snakke slik. De har blitt redd for å krenke kvinner.

Nei, det er ikke allmenn kjent. At en gruppe incels prøver å overbevise seg selv om det gjør det ikke sant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...