Gå til innhold

Bodycount - vil gjerne høre deres kvinners meninger

Anbefalte innlegg

Antall sexpartnere. 

Jeg er en mann i midten av tredve årene og har hatt sex med 11 stk. Noen sier jeg er rar, da til tross for at jeg vet det ikke er et høyt antall etter dagens standard, men jeg kunne gjerne vært foruten ett par etter inntak av alkohol. 

Jeg opplever at kvinner sin bodycount har skyrocketed de siste årene. 

Jeg har en stor antall gjeng med venner og bekjente. Ei jente som da var 27 år og hadde seks års singeltid bak seg etter skilsmisse, fortalte meg at hun hadde telt opp alle hun hadde ligget med på disse seks årene. Hun sa det var mellom 45 og 55. Ingen kjærester og dette antallet var forskjellige partnere. De fleste en random fyr etter byen. 

Når jeg er på byen så hender det seg nå og da at det kommer en søt frøken bort nå og da. Finner vi tonen, så vil 80% av de ha sex på nach første natt. De blir helt rare når jeg sier at jeg liker å kjenne et menneske først. 

Jeg har ofte vært på vors og når de single frøknene er i sugende rus, havner ofte tema rundt sex. Noen av de sier at de har noen alternativer på Tinder og at en av de (eller to) "SKAL gi dem pikk i kveld". Bodycounten på de som har hatt lengre perioder som single og er mellom 27 og 40 år sier det er alt fra 30-120 (120 er seff ikke normen) :p

Herregud. Sex er digg det og jeg er absolutt ikke i mot at folk ligger litt. 

Jeg synes mange damer mellom 28 og 40 oppfører seg som grisekåte sjømenn som kun er opptatt av knulling når de er ute. 

Jeg dater ei bra dame som er 34 år. Hun fortalte i går at hun sluttet å telle når hun kom til 50 sexpartnere. Helt uanfektet. 

Jeg er overhode ikke sjalu når det gjelder henne, men jeg spurte henne om hun ikke hadde respekt for kroppen sin? Hvor hun responderte med: hah, blant mine venner er det i nedre sjiktet.".

Er dette normen for damer der ute? Brorparten av de som ligger mest synes jeg er single mødre som lever ungdomstiden sin om igjen. Skjørt som dekker halve rumpa og dype utringninger. 

Jeg mister respekten og kjenner jeg blir nesten kvalm av alle de bodycountsa. Spesielt en fest jeg var på da en fortalte at hun hadde sex med en på vors, sugde en på byen og sex på nach. Hun lo og sa "jeg hadde ikke sikkert ikke fått ut all spermen før sistemann var innom". 

Har dere samme oppfatning? Er der noen her inne som har denne tilnærmingen til sex og mener det er helt harmløst og bare gøy? Vil gjerne bli klokere! 

Fortsetter under...

Jeg deler din oppfatning her, og tenker at det siste tilfellet du nevnte der gjorde meg direkte kvalm! Er det virkelig så stas å ha sex med fremmede mennesker, at man har flere på en dag? 

Ikke rart Norge er i verdenstoppen når det gjelder klamydia-smitte........

Bare ordet, bodycount, er jo hinsides synes jeg.

Jeg anser ikke meg selv som prippen og er enig i at litt erfaring er helt greit. Noen kjærester, noen ons, helt ok.

Men de tallene du kommer med her synes jeg er ville. Det har kanskje noe med synet på sex å gjøre? 

Når man ikke lenger tenker at sex er noe man deler med utvalgte, men isteden tenker at sex er noe man nyter med hvem som helst som har lyst handler det ikke om mangel på respekt for egen kropp å gjøre heller.

Det man vil ha ut av det er orgasme og nytelse, og andre mennesker er noe man bruker for å oppnå det?

Mine 7 erobringer er ikke mye å skryte av da skjønner jeg 😅

Anonymkode: fee70...a27

Detsortefår skrev (52 minutter siden):

Antall sexpartnere. 

Jeg er en mann i midten av tredve årene og har hatt sex med 11 stk. Noen sier jeg er rar, da til tross for at jeg vet det ikke er et høyt antall etter dagens standard, men jeg kunne gjerne vært foruten ett par etter inntak av alkohol. 

Jeg har en stor antall gjeng med venner og bekjente. Ei jente som da var 27 år og hadde seks års singeltid bak seg etter skilsmisse, fortalte meg at hun hadde telt opp alle hun hadde ligget med på disse seks årene. Hun sa det var mellom 45 og 55. Ingen kjærester og dette antallet var forskjellige partnere. De fleste en random fyr etter byen. 

Når jeg er på byen så hender det seg nå og da at det kommer en søt frøken bort nå og da. Finner vi tonen, så vil 80% av de ha sex på nach første natt. De blir helt rare når jeg sier at jeg liker å kjenne et menneske først. 

Jeg har ofte vært på vors og når de single frøknene er i sugende rus, havner ofte tema rundt sex. Noen av de sier at de har noen alternativer på Tinder og at en av de (eller to) "SKAL gi dem pikk i kveld". Bodycounten på de som har hatt lengre perioder som single og er mellom 27 og 40 år sier det er alt fra 30-120 (120 er seff ikke normen) :p

Jeg synes mange damer mellom 28 og 40 oppfører seg som grisekåte sjømenn som kun er opptatt av knulling når de er ute. 

Jeg dater ei bra dame som er 34 år. Hun fortalte i går at hun sluttet å telle når hun kom til 50 sexpartnere. Helt uanfektet. 

Jeg er overhode ikke sjalu når det gjelder henne, men jeg spurte henne om hun ikke hadde respekt for kroppen sin? Hvor hun responderte med: hah, blant mine venner er det i nedre sjiktet.".

Er dette normen for damer der ute? Brorparten av de som ligger mest synes jeg er single mødre som lever ungdomstiden sin om igjen. Skjørt som dekker halve rumpa og dype utringninger. 

Jeg mister respekten og kjenner jeg blir nesten kvalm av alle de bodycountsa. Spesielt en fest jeg var på da en fortalte at hun hadde sex med en på vors, sugde en på byen og sex på nach. Hun lo og sa "jeg hadde ikke sikkert ikke fått ut all spermen før sistemann var innom". 

Har dere samme oppfatning? Er der noen her inne som har denne tilnærmingen til sex og mener det er helt harmløst og bare gøy? Vil gjerne bli klokere! 

Mange norske damer i dag er direkte motbydelige. De ligger rundt, og oppfører seg som billige horer. Og forstår at ikke menn vil ha slike kvinner.

Anonymkode: e9b5e...83e

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser ikke problemet? Så lenge en ikke er i forhold så ser jeg ikke noe galt i det. 😊

Anonymkode: 4e155...139

Nei, det sier egentlig veldig mye om deg... 

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det som er mest usexy er jo å fortelle andre hvor mange man har hatt sex med. For en utrolig unødvendig informasjon. 

Anonymkode: 6275a...625

kanskje noe synes det er stas å fortelle? Jeg vet om en som fortalte dama si at han hadde hatt 100 sex-partnere. Det var før de ble sammen, så det er mulig det også var for å "advare" om at de kunne møte på noen av dem......Samme fyr hadde også hatt sex med samtlige damer på jobben sin. Kjekt å vite når man er man typen sin på neste julebord 😄 

Eneste jeg reagerer på er hun siste som tydeligvis ikke brukte kondom. Men jeg har samme inntrykk, ut fra de jeg kjenner. Så lenge det er frivillig ser jeg ikke problemet? Jeg synes det er flott kvinner ikke shames for sin seksualitet mer.

Anonymkode: d06a7...a9d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mange norske damer i dag er direkte motbydelige. De ligger rundt, og oppfører seg som billige horer. Og forstår at ikke menn vil ha slike kvinner.

Hilsen #bittermann?

Anonymkode: d06a7...a9d

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Det som er mest usexy er jo å fortelle andre hvor mange man har hatt sex med. For en utrolig unødvendig informasjon. 

Anonymkode: 6275a...625

Enig, men det kan jo tenkes at HI pleier å spørre. 

Anonymkode: 7455a...249

Detsortefår skrev (2 timer siden):

Antall sexpartnere. 

Jeg har ofte vært på vors og når de single frøknene er i sugende rus, havner ofte tema rundt sex. Noen av de sier at de har noen alternativer på Tinder og at en av de (eller to) "SKAL gi dem pikk i kveld". Bodycounten på de som har hatt lengre perioder som single og er mellom 27 og 40 år sier det er alt fra 30-120 (120 er seff ikke normen) 😛

Unge i dag har statistisk sett mindre sex enn før. Kan ikke skjønne annen enn at det må være et spesielt miljø du vanker i. 

Anonymkode: 69495...727

Annonse

Både få og mange er vanleg og fullt ut akseptabelt, men å bry seg om kor mange andre har hatt sex med er skikkelig usjarmerande. Faktisk direkte fråstøytande. Eg er glad eg ikkje har fått eit slikt spørsmål frå han eg deler adresse med.

Hvorfor skal man drive å diskutere hvor mange man har ligget med med en ny partner? Jeg forstår ikke poenget. Mannen og jeg har aldri diskutert det, hvorfor skulle vi det? Det er vi to, her og nå, som betyr noe. Og den tanken har funka fjell i over 20 år nå.

5 eller 50, eller whatever, er helt uinteressant, så lenge han holder seg til meg. Han tenker det samme. Men folk som må skryte av hvor mange de har ligget med, eller slutshamer andre, for den saks skyld- se det er totalt turnoff og grenseløst usexy i mitt hode. 

Å ha så fokus på å telle antall sexpartnere at man lager et navn på det synes jeg er sykt. Videre synes jeg det er sykt å faktisk telle dem. Det er klart at om man har hatt 4-5 stk så vil man vite det uten å telle, men å holde styr på om kveldens objekt er nr 37 eller 38 vitner om at antallet er en viktig faktor. Kanskje viktigere enn sexen i seg selv. Og da sliter jeg med å forstå hvorfor. Anser de som en slags ferdighet, en måloppnåelse eller hva?

Men når du stiller spørsmål om selvrespekt for kroppen til din partner basert på hennes tall, så lurer jeg på hvor du ser sammenhengen mellom bodycount og respekt? Frivillig sex er vel noe man unner seg om man har lyst og mulighet, og om noe så er nettopp det respekt for kroppen sin? Å gi den det den vil ha? Helst på en trygg måte selvsagt.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 minutter siden):

Å ha så fokus på å telle antall sexpartnere at man lager et navn på det synes jeg er sykt. Videre synes jeg det er sykt å faktisk telle dem. Det er klart at om man har hatt 4-5 stk så vil man vite det uten å telle, men å holde styr på om kveldens objekt er nr 37 eller 38 vitner om at antallet er en viktig faktor. Kanskje viktigere enn sexen i seg selv. Og da sliter jeg med å forstå hvorfor. Anser de som en slags ferdighet, en måloppnåelse eller hva?

Men når du stiller spørsmål om selvrespekt for kroppen til din partner basert på hennes tall, så lurer jeg på hvor du ser sammenhengen mellom bodycount og respekt? Frivillig sex er vel noe man unner seg om man har lyst og mulighet, og om noe så er nettopp det respekt for kroppen sin? Å gi den det den vil ha? Helst på en trygg måte selvsagt.

Dette lurer jeg også på. Hvorfor tror så mange, selv kvinner, at selvrespekt har en sammenheng med antall sexpartnere? Det er ingen som kobler den sammenhengen til menn?

Samme med kvinner som har sex med gifte menn, de får også spørsmål om de ikke mangler selvrespekt. Hvem ville spurt en mann som hadde sex med en gift kvinne om det samme?

Anonymkode: 02cc5...ae1

Jeg synes det er ekkelt når menn har hatt mer enn 35 partnere. Disse mennene har ikke respekt for sin egen kropp, og det er rett og slett kvalmende og uvirkelig at de har hatt så mange partnere.

Anonymkode: 56019...1cb

Jeg har ikke noe imot å at andre har sex med mange, men en mann som har ligget med over 20 forskjellige vil få min interesse til å avta. Jeg kunne nok ha sex med ham, men det ville redusere sjansen for et seriøst forhold. Jeg regner med at en del menn tenker på samme måte.

Anonymkode: f342e...620

For meg er det helt irrelevant. 

Jeg er selv 46 og har kun hatt sex med 3 stykk, men hadde ikke hevet et øyebryn om andre fortalte meg at de hadde hatt sex med 100+

Så lenge det er samtykke mellom to voksne så har folk ulike behov og det må være greit. 

Anonymkode: 2e4d2...e51

Detsortefår skrev (7 timer siden):

Antall sexpartnere. 

Respekt for kroppen sin? Spurte du virkelig om det? 😳🙄 

Hun kan gjøre hva hun vil da hun var singel. 

Hun burde aldri sagt antall til deg. Mannen mkn vet ikke at jeg har vært med 14 før han. 

Anonymkode: 1cee6...e12

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Slik mannfolk har holdt på i alle pr mener du? 

La damene kose seg uten å bli snakket stygt om. Ingen trenger å blande seg.

Anonymkode: 1cee6...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...