Gå til innhold

Dødt forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide å være her mye før, men kuttet det ut etter at en person spammet forumet konstant. 

Nå virker det helt dødt? Og herjes fortsatt? 

Anonymkode: cbaf3...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er litt dødt desverre, men sånn går det når spammere og kverulanter som går inn for å ødelegge får herje mer eller mindre fritt.

Anonymkode: 82f65...85a

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, er litt dødt desverre, men sånn går det når spammere og kverulanter som går inn for å ødelegge får herje mer eller mindre fritt.

Anonymkode: 82f65...85a

Er det samme ståa fortsatt? 

Anonymkode: cbaf3...a36

Skrevet

Ganske dødt ja. Og de som er igjen er stort sett bare de gamle traverne som er enig i alt og 100% politisk korrekte. 

Anonymkode: ff957...ac1

Skrevet

Gidder ikke være noe særlig her når enkeltbrukere jevnt og trutt får lov til å avspore og ødelegge nesten alle tråder. Har gått over til KG isteden. MYE bedre moderering der

Anonymkode: bc0a0...56d

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Gidder ikke være noe særlig her når enkeltbrukere jevnt og trutt får lov til å avspore og ødelegge nesten alle tråder. Har gått over til KG isteden. MYE bedre moderering der

På KG mener jeg det ofte fjernes for mye. Typisk i veldig lange tråder der en eller annen på side 21 rapporter "personangrep" når noen er uenig med henne, og så fjernes bare hele greia (med mange interessante innlegg) fordi det blir for mye å lese igjennom og vurdere alt. Jeg synes også at oppretting av egne underforum for kontroversielle spørsmål som typisk tiltrekker seg troll har fungert bra her. 

Problemet her er mer at det er et lite forum med relativt få brukere. Da blir det lett for en enkeltbruker med mye tid til overs å bare gå inn og kuppe alt. Det er ikke så mye moderator kan gjøre med det så lenge brukeren teknisk sett holder seg til reglene. De andre brukerne kan derimot gjøre en innsats ved å ignorere ikke-konstruktive innlegg i stedet for å svare på dem igjen og igjen og igjen og igjen. 

Anonymkode: d3606...2f6

Skrevet

Dette er et harmløst strikkeforum, et fint alternativ til kg hvor gjennomsnittsalder er mye lavere (biologisk alder altså).

Anonymkode: 1289e...b04

Skrevet

Akkurat nå er det litt stille fordi folk har ferie, jeg håper og tror folk er opptatt med å være sammen med familien sin nå.

Jeg har bare tenåringer så jeg sitter alene til de står opp, og det er ikke før 12 for å si det sånn ;)

Men hun du tenker på er veldig aktiv nå i ferien, i tilnærmet hver eneste tråd. Men så lenge noen vil diskutere med henne blir hun jo her hun. Noen setter pris på henne og diskuterer med henne, så da blir det sånn.

Anonymkode: 8928f...7ff

Skrevet

Spammeren er vel utestengt? Det er et lite vakuum etter henne nå, kombinert med at folk har ferie. Uten henne våkner nok forumet gradvis til liv igjen etter ferien. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ganske dødt ja. Og de som er igjen er stort sett bare de gamle traverne som er enig i alt og 100% politisk korrekte. 

Ikke tøymykner. Der går det varmt 😆

Anonymkode: c6f66...16b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

På KG blir man jo utestengt om man ikke er 100 % politisk korrekt. Man ikke si hva man mener, det kan man her. 

Anonymkode: 914ff...a8b

Skrevet

Sånn offisielt, jeg har vært her siden 2016, og de siste ukene i fellesferien er alltid totalt døde. Tror rekorden ett år var 5 innlegg på ett døgn! 

Skrevet
Admin skrev (3 timer siden):

Sånn offisielt, jeg har vært her siden 2016, og de siste ukene i fellesferien er alltid totalt døde. Tror rekorden ett år var 5 innlegg på ett døgn! 

Dette.

Skrevet
sug lut skrev (1 time siden):

Dette.

Jaha? 

Skrevet

Forumet er gjerne dødt midt i fellesferien. Det tar seg nok opp rundt skolestart igjen. I mens er det krangling over skyllemiddel og om hvem som bør gå i seg selv eller ikke. Agurk midt på sommeren er ikke noe nytt😊

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...