Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med "syden" i høstferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært i Spania (fastlandet) mange ganger i høstferien. Temperaturen i luften og i havet er nydelig, men det begynner å bli litt kjølig i basseng som ikke er oppvarmet. Jeg har badet i sjøen her frem til midten av november uten å tenke at det er kaldt ☺️

Jeg har vært på fastlandet i Spania, Marbella, og synes det er helt topp.

Hetebølgene har roet seg så det er gjerne som en god norsk sommer. Bading og sommerklær, men kanskje en cardigan over sommerkjolen på kvelden.

Anonymkode: d434a...2b8

Annonse

prekæs skrev (Akkurat nå):

Har vært ved middelhavet mange ganger i høstferien. Alltid strøkent vær og 25 i luft og vann. Beste tiden spør du meg. Sjekk ut Sardinia og Corsica. Reisen mekker du selv. 

Takker for svar alle samnen!

Ja, har sett litt på Sardinia. Hmmm. Tenkeboksen nå. 

Anonymkode: 51552...6ee

Kypros, Tyrkia og Costa del Sol er «normal» sommeropplevelse når det gjelder temperatur. Kreta, Mallorca ol. kan være litt bingo, som noen andre sier, for det blåser litt mer rundt der og blir derfor mer ustabilt. Albania, Kroatia og Bulgaria får du ikke sommertemperatur i høstferien, der er det kjølig i oktober 

Anonymkode: 23a76...5f0

Annonse

Var på Kreta første uken i oktober for noen år siden. Vi hadde fine, varme dager hele uken, god temperatur i sjøen, men litt kaldt i bassenget. Noen regndråper den ene morgenen, men resten av dagen var det sol og fint. Litt kjøligere(rundt 20 gr) på kvelden enn man er vant til om man er der i sommerferien.

Vi var muligens heldige med været, for på flyplassen på vei hjem traff jeg en bekjent som er på Kreta hvert år på den tiden og hun sa været hadde vært litt bedre enn det pleier å være.

Anonymkode: 80d3d...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...