Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Og det er jeg helt sikker på t din venninne heller ikke mente, og hun ble nok overrasket over reaksjonen hun fikk fra deg. Hadde hun ikke ønsket å møte deg, så hadde hun ikke foreslått en annen aktivitet en annen dag.

Anonymkode: 82c6c...dca

Jeg skjønner at hun kan ha blitt det ja. Og at hun gjerne ikke hadde gjort det om ikke. Nå prøver jeg å la tankene på henne ligge litt så får jeg se om jeg på sikt hører noe evt gir henne en lyd igjen? Rådvill. Vil ikke mase. 

Anonymkode: 98304...08b

Fortsetter under...

MissSaigon skrev (9 timer siden):

Men kan du se at det ikke er andre som er slemme med deg, som mener at du ikke fortjener noe godt og at de syns at du skal holde deg unna andre? Om du får 99 gode svar og 1 spydig, så er det kun det ene som teller for deg. Det er kun du som kan styre hvordan du fremstår ovenfor andre.

Du nevner stadig at du vil drikke vin med venner, og jeg er litt nysgjerrig på hvordan du er når du blir brisen/beruset? Blir du glad eller blir du trist og sentimental?

Om jeg drikker alene kan jeg blir trist. Om jeg er med noen kan jeg bli glad. Spørs litt. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ser at dca og 8f3 ikke svarer på det. Jeg skjønner. 

Takk til dere som har svart meg her! 

Hilsen håpløse meg!  

Jeg fortjener ikke svar og går med flere tap videre. God helg 🌧️🌧️🌧️

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hilsen håpløse meg!  

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men i alle dager, tror du at jeg og andre får lyst til å svare deg når du holder på sånn. Dette er ikke normal oppførsel.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hilsen håpløse meg!  

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Altså!

1. Jeg er her ikke 24/7. 

2. Jeg ser ingen spørsmål. 

3. De 20-30-40 svarene jeg har i denne tråden betyr ingenting for deg? De kan de jo ikke gjøre når du påstår at du ikke får svar, og takker andre som svarer, men ikke meg. 

Du er ikke redd for å såre andre, det skal du ha. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Altså!

1. Jeg er her ikke 24/7. 

2. Jeg ser ingen spørsmål. 

3. De 20-30-40 svarene jeg har i denne tråden betyr ingenting for deg? De kan de jo ikke gjøre når du påstår at du ikke får svar, og takker andre som svarer, men ikke meg. 

Du er ikke redd for å såre andre, det skal du ha. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men i alle dager, tror du at jeg og andre får lyst til å svare deg når du holder på sånn. Dette er ikke normal oppførsel.

Jeg ville rydde opp i en missforståelse her. Jeg beklaget til dere begge og mente/mener det oppriktig. Spm mitt jeg ikke fikk svar på var om dere tok i mot beklagelsen? 

Og jeg takket alle som hadde svart meg det var ingen unntak. Og jeg blir glad for alle hyggelige svar. 

Annonse

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg ville rydde opp i en missforståelse her. Jeg beklaget til dere begge og mente/mener det oppriktig. Spm mitt jeg ikke fikk svar på var om dere tok i mot beklagelsen? 

Og jeg takket alle som hadde svart meg det var ingen unntak. Og jeg blir glad for alle hyggelige svar. 

Og det gjorde dere ikke, 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Og det gjorde dere ikke, 

Du må faktisk gi deg! Tror du at folk sitter her klar til å svare deg på minuttet???

Jeg har skrevet hva jeg tenker om beklagelsen din. Det er det eneste svaret du får av meg om den saken. Og du kan våge deg å prøve å sutre over manglende svar fra meg igjen! 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Du må faktisk gi deg! Tror du at folk sitter her klar til å svare deg på minuttet???

Jeg har skrevet hva jeg tenker om beklagelsen din. Det er det eneste svaret du får av meg om den saken. Og du kan våge deg å prøve å sutre over manglende svar fra meg igjen! 

Jeg skjønner det. Klart ikke. Det er greit. Har fått svaret mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...